Ремонт доріг у Тернополі триває. Цьогоріч – довше, як зазвичай, і на швидке виправлення ситуації водіям навряд чи можна розраховувати, зізнається влада, адже і грошей не вистачає, і погода підводить. Ремонтують насамперед там, де їздить громадський транспорт.
Безкінечно довго, не втомлюючись, можна дивитись на те, як горить вогонь, тече вода, і як маневрують машини, об'іжджаючи ями на вулиці Симоненка в Тернополі. Водії маршруток, а громадського транспорту тут їздить чимало, не змовляючись називають найгірші проїзджі частини вулиць у Тернополі. Першість – за вулицею Симоненка.
Любомир, водій маршрутки №14: " – Тільки на Симоненка, певно, така дорога і ше на 15 Квітня біля світлофора.
– Решта за вашим маршрутом…
– Ше може бути.
– Ламаєтесь часто тут?
– Часто. Весь автобус тріскає".
Степан Коцюрка, водій маршрутки №27: "Симоненка, Лучаківського, ну і є такі зупинки, що там в півколеса яма, так, як біля "Текстильника" вирили і не заробили яму… а і на 15 Квітня перед світлофором яма".
Про сумну першість у глибині ям вулиці Симоненка міська влада знає і вирішити цю проблему планує глобально. Проїзджа частина тут стане ширшою, але не раніше осені, а поки що наступного тижня проведуть ліквідацію глибоких вибоїн, тобто засиплять їх сумішшю піску і щебеню. Капітальна ж реконструкція вулиці Симоненка почнеться після проходження всіх неохідних для цього процедур.
Ярослав Копча, головний інженер відділу технічного нагляду Тернопільскої міськради: "Оголошено тендер на реконструкцію даної вулиці, після тендеру буде укладено договір з підрядною організацією-переможцем тендеру і десь в районі кінець-серпня-початок вересня буде почато ремонтні роботи із реконструкції вулиці Симоненка із розширенням на одну смугу".
Друга у рейтигну водіїв маршруток – яма на вулиці 15 Квітня. Там з минулого тижня фрезою вирівнюють краї ям. Знятий і подрібнений асфальт конвеєром їде у вантажівку. У кабіні його КрАЗа зараз під плюс сорок, а буде й 50, підказує Ігвану Барановському 27-річний досвід. У таких умовах роботи на вулиці 15 Квітня, каже, ще чимало.
Іван Барановський, водій КрАЗа: "Та ще є трохи, канєшно. Якщо нормально робити, то ой-йо-йой. Видите, тут маленькі латочки, і всьо на кажду треба час, половина вручну йде".
Уже до кінця цього тижня-на початку наступного вирізані фрезою ремонтні карти, так це називається мовою інженерів, вкриють асфальтобетоном, запевняє Ярослав Копча і на яму біля світлофора на цій вулиці водії скаржитись вже не будуть. На черзі і ремонт проїжджої частини вулиці Лучаківського.
Ярослав Копча, головний інженер відділу технічного нагляду Тернопільскої міськради: "На Лучаківського буде проведено поточний ремонт. Дану вулицю плануємо зробити в районі двох тижнів і це при сприятливих погодніх умовах".
Загалом же ремонт вулиць у Тернополі цьогоріч триває так довго з двох причин, каже Ярослав Копча: часті дощі і нестача грошей. Поточний ремонт бюджетними грошима забезпечений відсотків на сорок від потреби, та ще й фінансування затримується.
Ярослав Копча, головний інженер відділу технічного нагляду Тернопільскої міськради: "Платіжки знаходяться в казначействі і казначейство не продить оплати виконаних робіт. І в звязку із тим затримується і виконання самих робіт – як капітальних, так і поточного характеру. В дані кошти закладені і матеріали, і заробітна плата працівників".