Головна суспільство В Тернополі запрацював єдиний центр надання адміністративних послуг

В Тернополі запрацював єдиний центр надання адміністративних послуг

435

Довідки про доходи, пенсії, субсидії, дозволи на забудову чи інші адміністративні послуги у Тернополі відтепер можна отримати в одній будівлі, а не ходити містом, шукаючи необхідні кабінетами міської ради, як це було раніше. В Тернополі запрацював єдиний центр надання адміністративних послуг. Тут обіцяють, отримати адмінпослуги тернополянам тепер буде простіше, швидше, без хабарів та зайвих нервів.

Центр надання адміністративних послуг у Тернополі відкрили на вулиці Острозького 6, в колишньому приміщенні профілактичного відділу першої поліклініки. Увесь спектр адмінпослуг тут надають в режимі єдиного офісу. Над створенням такого центру працювали більше року, окрім українського беручи до уваги досвід Грузії та Польщі. Практично усі роботи провели за гроші міського бюджету. Втілити проект допомогли Асоціація міських громадських організацій "Фонд розвитку міста Тернополя ім. Володимира Лучаковського", Міжнародний фонд "Відродження" профінансував купівлю комп'ютернопї техніки.

Нововідкритий центр працює в режимі "єдиного офісу" де можна отримати усі види адмінпослуг. Для зручності тут працює сучасна електронна система управління чергою, є доступ до інформації з різних джерел: інформаційні термінали, веб-сайти, друковані матеріали, то ж відразу на місці будь хто може ознайомитися з усією необхідною інформацією по отриманні тієї чи іншої конкретної послуги.

Серед плюсів  також називають розташування у центрі міста поруч із зупинкою громадського транспорту. Для власників автівок міськрада виділила стоянку неподалік. Робочі місця видно звідусіль через скляні стіни, аби унеможливити корупційні моменти. І головний плюс, каже міський голова – всі послуги можна отримати в одному місці.

Сергій Надал, міський голова Тернополя: "Людина яка хоче отримати будь-яку послугу або будь-який дозвільний документ приходить сюда, подає документи до адміністратора, адміністратор приймає документи, вносить зразу, переводить їх в електронний режим, вносить їх в електронну базу даних, ситсема автоматично визначає виконавця і дату виконання, до якого потрібно забезпечити виконання даного документу і мешканець, який прийшов сюда, подав документ, він отримує інформацію, якого числа він може прийти забрати готову документацію. Таким чином відпадає потреба ходити по чиновниках, таким чином знімається будь-які питання вимагання там якихось додаткових документів і всього іншого".

До кінця року подібні центри планують облаштувати в усіх районах Тернопільщини.

Валентин Хоптян, голова Тернопільської облдержадміністрації: "Подібні дозвільні центри мають бути в кожному регіоні, в кожному районі. Тому сьогодні тут сюди ми запросили керівників з районів які займаються цими ж питаннями в районах, щоб вони побачили що має бути, як воно має бути, як воно має організовуватись і так дальше. Звичайно я хотів би сьогодні подякувати меру".

Сергій Тарашевський, виконувач обов'язків голови Тернопільської обласної ради: "Це ще один крок в Європу, можна так сказати, за загальними контурами це приміщення, сучасна техніка, яку ми бачимо, монітори, говорить про те, що дійсно стандарт європейський. Єдине хочу привітати і від імені області побажати щоб не тільки ззовні, а ще й змістово дійсно нагадувало нам Європу по якості надання послуг".

Сергій Надал, міський голова Тернополя: "Згідно діючого законодавства передбачено що з наступного року всі документи дозвільного характеру, такі як вплоть до видачі пра державоінспекцією і всі інші документи мають видаватися лише в такому дозвільному центрі, тому ми сподіваємося на добру плідну співпрацю зі всіма іншими державними і контролюючими органами, ну а всіх тернополян запрошуєм сюда в цей новий центр".

Коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here