Бути чи не бути Тернопільському аеропорту? Поки обласна влада шукає гроші на погашення його боргів, міська каже, що готова взяти летовище під своє крило і знайти інвесторів. Проте на заваді обом перспективам – сесія обласної ради, яка досі не відбулась. Попри це чиновники все ж розробляють програму розвитку аеропорту і пишуть відповідні звернення до уряду.
Тут давно приземлялась велика авіація. Та й тернополяни про рейсові літаки вже забули. Чиновники кажуть, Тернопільський аеропорт списувати рано. Він діючий, бо сертифікований до 2016 року. І приймати літаки готовий.
Микола Головач, перший заступник голови Тернопільської облдержадміністрації: "Бетонна полоса, яка має розміри 2 км 8 м на 42 метри, дає можливість приймати повітряні судна до 68 тонн. Це літаки класу Аеробус А320 або Боїнг-737. Зрозуміло, що іншого типу літаки, але до 68 тонн".
Підремонтували приміщення аеровокзалу, відновили митний термінал. Щогодини він може пропускати 80 людей. І все б добре, якби не борги.
Більше 2 мільйонів по зарплатні, трохи менше до Пенсійного фонду і ще півмільйона податки. Попри це програму розвитку аеропорту розробили. І 700 тисяч гривень обласна влада готова виділити, аби тільки сесія обласної ради відбулась. А далі – суцільні перспективи.
Микола Головач, перший заступник голови Тернопільської облдержадміністрації: "Туроператори запропонували відновити рейс в рамках туру вихідного дня Тернопіль-Краків. Аналогічні звернення є провідних туроператорів України про відновлення рейсу Тернопіль-Москва".
От тільки інвестори розвивати тернопільський аеропорт не поспішають. Знайти спонсорів і навіть власні гроші вкласти готова міська влада.
Сергій Надал, міський голова Тернополя: "Сьогодні головною проблемою є те, що земельна ділянка, на якій знаходиться аеропорт не оформлена за аеропортом, а це 164 га землі. Відповідно, який інвестор прийде сюди вкладати кошти, якщо він має лише напівзруйноване приміщення. Ми готові оплатити роботи, зв'язані з виміром землі, це 300 тисяч гривень. І просимо передати земельну лілянку, закріпити її за комунальним підприємством міськради, ми забезпечимо ефективну роботу і експлуатацію".
Керівництво аеропорту запевняє, хоча з пів тисячі працівників залишилось лише 35, обласна влада напризволяще їх не залишає. Аби тільки сесія відбулась, гроші будуть. Але інвестора треба. Тому тут готові співпрацювати з міською владою.
Леонід Кожевніков, перший заступник директора Тернопільського аеропорту: "Ми не проти, Сергій Віталійович був у нас, прекрасно контактуємо. Там також поки є питання організаційні. Нехай вирішують. Аеродром в Тернополі буде, запам'ятайте. Поки ми є, аеродром буде".