додому Головні У Мінцифри пояснили, чому виникають проблеми зі зв’язком під час відключення світла

У Мінцифри пояснили, чому виникають проблеми зі зв’язком під час відключення світла

1011

На Тернопільщині та Україні активно впроваджують вимкнення світла. Але через відсутність електроенергії – страждає також якість мережі. У Мінцифри пояснили, чому виникають проблеми зі зв’язком під час відключення світла.

“В Україні мережа побудована таким чином, що більшість користувачів використовують доступ до інтернету через фіксовану мережу, решта через мобільний зв’язок. При цьому 80% використання трафіку відбувається саме через фіксовану wifi мережу”, – Мацик.

За його словами, в момент відключення електроенергії мобільні телефони користувачів перемикаються на стільникові дані, чим врази збільшують навантаження на вежі мобільних операторів. Відповідно, оператори просто не здатні впоратись зі значним зростання кількості користувачів мобільного інтернету. Як наслідок починають виникати проблеми зі зв’язком. Водночас частотний ресурс мобільних операторів, від якого залежить пропускна здатність мережі, є обмеженим і його не можна просто так збільшити. У Мінцифри наголошують, що громадяни самі мають подбати про стабільну роботу фіксованої мережі у себе вдома. Для цього потрібно звернутись до провайдера і з’ясувати, який час він підтримує мережу під час знеструмлення. Для тих, кому важливо постійно мати постійне підключення до інтернету, необхідно перейти на технологію xPON.