Головна ctrichka Проїзд міжміських автобусів на Тернопільщині може подорожчати на 20-30%

Проїзд міжміських автобусів на Тернопільщині може подорожчати на 20-30%

Проїзд міжміських автобусів на Тернопільщині може подорожчати на 20-30%. Деякі перевізники вже збільшили ціну.

Дмитро Колоднецький – перевізник маршрутів Підгайці-Тернопіль. У його власності 16 автобусів. Розповідає, аби зберігати таку кількість транспорту, потрібні відповідні умови, які, своєю чергою, вимагають чималих витрат.

– Щоби були надходження, щоби оновлювати парк, нам потрібно мати просто кошти для цього. Ми повинні їх заробити. Де ми їх заробимо? Мусимо підвищувати тариф, – розповідає приватний перевізник маршрутів Підгайці-Тернопіль Дмитро Колоднецький.

Перевізник розповідає, на підвищення ціни за проїзд також вливає курс валюти і мало не щоденне зростання ціни на пальне. За квиток Підгайці-Тернопіль чоловік планує збільшити ціну на 20 копійок за кілометр, а це із 42 гривень до 50. Чоловік зізнається, якби міг, ціни б не змінював, однак останнім часом підприємництво для нього стає майже неприбуткове. Проте обгрунтована пропонована перевізниками ціна чи ні не в змозі визначити ні в ОДА, ні в антимонопольному комітеті.

– У 2015 році, постановою кабміну 240 було знято з нас, як з замовників перевезень, повноваження у плані коригування та тарифів. Тому на согоднішній день перевізник сам визначає, опираючись на свої економічні і фінансові обгрунтування, – пояснює начальник відділення інфраструктури та транспорту Тернопільської ОДА Микола Павловський.

– Фактично, якщо йде змова, яка призводить до ущемлення чи обмеження конкуренці на ринку, звичайно, це може бути питання антимонопольного комітету України. Якщо саме вартість послуг: необгрунотована, необгрунтовано висока, низька – це не питання комітету, – додає в.о. голови територіального відділення антимонопольного комітету Надія Чорномаз.

Також перевізники звернулися в ОДА із питанням щодо відшкодування їм коштів за перевезення пільговиків. З приводу цього, свою думку висловив Збаразький міський голова.

– ОТГ вона має такі наповнювачі, як податок на доходи фізичних осіб, а це є один із найбільших наповнювачів бюджету. То районні центри цього не мають. І коли це все узагальнюється, то, звичайно, тут має бути підхід вибірковий по кожній громаді. І якщо в ОТГ ці гроші є, їх можна направити, то районні центри і інші села вони не мають цього наповнювача, – говорить Збаразький міський голова Роман Полікровський.

Проте, після двогодинної наради ані органи місцевого самоврядування, ані перевізники згоди щодо відшкодування перевезення пільговиків так і не дійшли.

1 коментар

  1. Все це відсутність чіткого управлінського менеджменту та контролю за обігом грошей. Чому водії не дають квіток за проїзд? Як проконтролювати скільки конкретний автобус перевіз пасажирів? Яка заробітна плата водіїв та скільки грошей поза “увагою”, не йде в бюджет підприємства, а віддається власникам автобусів поза обліком ??? Питання для правоохоронних органів та фінансової поліції.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here