додому Головні Понад мільйон гривень до бюджету міста принесла зовнішня реклама у Тернополі в...

Понад мільйон гривень до бюджету міста принесла зовнішня реклама у Тернополі в 2014 році

813

vlcsnap-2014-12-05-15h15m32s195Понад мільйон гривень до бюджету міста принесла зовнішня реклама у Тернополі в 2014 році.  Попри те  працюють над зменшенням кількості рекламних носіїв в історичній частині міста, каже влада.  

Аби у Тернополі не обклеювали хаотично рекламою чи оголошеннями стовпи, огорожі, зупинки – для цього виділено спеціальні конструкції. Також у місті працюють над зменешенням кількості біл-бордів.

– Перше, це ми виносимо рішення про демонтаж боржників, їх не так багато, але вони є. Робимо так зване переміщення бордів, сітілайтів з центральної частини міста. В нас є концепція, тобто ми повинні в найближчі, до 19 року згідно концепції, очистити місто, центр міста, тото, це історична частина міста, скажем так, від, скажем так, не сучасних рекламних носіїв. Поступово ми цю роботу почали робити, я вам скажу, наприклад, якщо в 12 році в місті було 550 бордів, то сьогодні їх кількість складає 539, на 11 штук їх стало менше. Але ви самі розумієте, що абсолютна їх більшість знаходиться в так званій третій зоні – це об’їзна міста, – розповідає начальник управління стратегічного розвитку Тернополя Юрій Дейнека.

Цього року виконком не дав жодного дозволу на встановлення нових біл-бордів і сітілайтів. Попри те прибутки від зовнішньої реклами у Тернополі зросли. Не змінюючи розцінки у 2014 році планувалося до бюджету міста отримати 3 мільйони гривень, втім, план перевиконали ще в листопаді.


– За 11 місяців ми спрямували до міського бюджету вже 3 мільйони 95 тисяч гривень, тобто ще грудень. Я думаю, що ми вийдемо на показник, в нас план в грудні 100 тисяч, тобто я думаю, що ми мінімум на 3 млн 200 тисяч вийдемо на показник, а можливо й трошки кращий показник буде. Зразу скажу, що ситуація покращилась завдяки виборам, які цього року були, тобто ряд боржників, або організацій, які мали певні борги перед нами протягом 1-2 місяців, змогли покрити, і тому ми змогли трошечки покращити ситуацію із сплатою по зовнішній рекламі, – каже Юрій Дейнека.