У період різдвяно-новорічних свят покупки планують 59% українців, переважна більшість з них витратять кошти на Новий рік.
Такі дані дослідження оприлюднила компанія Deloitte. Цей показник дещо менший, якщо порівняти з минулим роком (61%), йдеться в повідомленні.
За даними дослідження, 49% українців витратять більше коштів на святкування Нового року, ніж на Різдво.
Найбільше коштів на святкування Нового року планують витратити респонденти на Сході України, тоді як на святкування Різдва – на Заході України.
При цьому майже 45% українців святкуватимуть Різдво 25 грудня і тільки 17% – 7 січня.
Переважна більшість респондентів, 56%, мають намір витрати на покупки від 1000 до 5000 грн. Найпопулярнішими категоріями товарів усе ще залишаються продукти харчування, одяг та взуття, предмети домашнього вжитку та алкогольні напої. Водночас 68% респондентів (минулого року – 61%) планують спрямувати частину свого різдвяного та новорічного бюджету на благодійність. Із них 86% направлять допомогу захисникам на передовій; 66% – нададуть перевагу продавцям, які підтримують ЗСУ та постраждалих від війни цивільних, переказуючи на допомогу частину коштів з кожної покупки.