додому Новини Зменшити черги біля свого відділення розрахунків намагаються у “Тернопільгазі”

Зменшити черги біля свого відділення розрахунків намагаються у “Тернопільгазі”

1430

vlcsnap-2016-01-29-17h22m09s897Зменшити черги біля свого відділення розрахунків намагаються у “Тернопільгазі”. Черги там виникають традиційно, наприкінці кожного місяця. Через це, кажуть у “Тернопільгазі”, страждають всі: і представники підприємства і тернополяни.

Черги у відділі розрахунків “Тернопільміськгазу” наприкінці місяця традиційні. Люди приходять здати показники лічильників та розрахуватись за спожитий газ. Окрім того, консультуються щодо нарахувань та стоять за довідками для отримання пільг і субсидій. Та скаржаться: вистояти тут дуже важко, а доводиться по кілька годин. Приміщення мале та задушливе, а черга тягнеться аж на вулицю.

У цій кімнаті працівниці Тернопільгазу приймають показники лічильників. Телефони не замовкають. Щодня дзвінків – до чотирьохсот та більше.

– Кожна людина ж як дзвонить, вона ж не тільки подала показник, сказала і все. Є люди, які хочуть багато чого вияснити, попитатись, розпитатись. Навіть якщо треба подати якийсь документ у відділ розрахунків, вони так само дзвонять на телефон і получають всю інформацію. Показник лічильника в нас подається з 1 числа по 31 число. Тому що якщо має людина чи субсидію чи пільгу, в неї має бути зафіксований показник лічильника місячний. Він не може бути зафіксований на 15 число, бо це вже буде не цілий місяць поданий показник лічильника, – розповідає начальник відділу розрахунків ДП “Газпостач” ПАТ “Тернопільміськгаз” Людмила Полотнянко.

У “Тернопільміськгазі” пояснюють: питання з чергами намагаються вирішити і просять з розумінням поставитись до того, що додзвонитись до них можна не завжди. Така ситуація у відділі розрахунків припадає переважно на кінець місяця, починаючи з 25-го числа.

– Буквально до середини лютого ми запланували і впроваджуємо багатоканальний телефон для прийому платежів. Я думаю, буде створений відповідний колцентр для того, щоб покращити обслуговування населення. А також до кінця лютого ми запланували створення персонального електронного кабінету для кожного споживача. Тобто коли користувач може подати покази лічильника через інтернет, подивитися яке нарахування і відповідно здійснити оплату через термінал чи системи Приват 24, – каже директор ДП “Газпостач” ПАТ “Тернопільміськгаз” Віталій Бобрівець.

Людям нагадують: подавати показники можна через інтернет. Це зекономить час, сили та здоров’я.