додому Новини Майже 2,5 кілометри об’їзної дороги біля Козови відремонтували

Майже 2,5 кілометри об’їзної дороги біля Козови відремонтували

1113

vlcsnap-2016-04-27-18h43m54s529Майже два з половиною кілометри об’їзної дороги біля Козови за напрямком Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка відремонтували на Тернопільщині.  Для роботи застосували технологію ресайклінгу.  Ремонтні роботи на даному об’єкті тривали два тижні. Також поточний середній ремонт проводять на дорозі Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече. Там роботи планують завершити до Великодніх свят. У планах Служби автодоріг у Тернопільській області ще чимало таких поточних ремонтів, проте все залежить від фінансування. кажуть дорожники.

По об’їзній дорозі біля Козови тепер комфортно їхати. Після ремонтних робіт, які тривали два тижні, майже 2,5 кілометри дороги за напрямком Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка зазнали суттєвих змін. Дорога рівна, на ній відсутні ями та латки, а все завдяки технології ресайклінгу, яку служба автодоріг у Тернопільській області почала активно використовувати у проведенні середніх поточних ремонтів. Після цієї дороги взялися за іншу Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече, протяжністю у 3,5 кілометри. Кожного дня на даному об’єкті влаштовують близько тисячі тонн асфальтобетону. Ремонтні роботи тут планують закінчити до Великодня.

– Значить по новішій технології ми завершили об’їзну Козови, це 2,3 кілометри. Ця протяжність 3,5 кілометри. Дорогу на Кременець ми фактично з’єднали з ділянкою дороги, яку ремонтували в минулому році. Це 5 кілометрів нового покриття в’їзду в область. Ми проводимо роботи за допомогою технології ресайклінг, яка повністю замінює основу, тут тільки основи біля 30 см. Плюс два шари асфальтобетону. Це практично нове покриття. Що собою являє ця технологія: є старе покриття, машина знімає повністю старе покриття, далі комп’ютер визначає, яких матеріалів потребує воно, щоб додати, тобто додає цемент там, додає емульсію, додає щебеневі матеріали. З цього всього робить відповідну основу і після цього йде укладання асфальтобетону, – пояснює  керівник служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.

На ремонт цих двох доріг виділили близько 30 млн. гривень. Цього достатньо, щоб укріпити основу, постелити два шари асфальтобетону, добавити інші необхідні елементи і дати відповідні гарантійні терміни на об’єкт. А терміни обіцяють немалі – 10 років, згідно з постановою Кабінету міністрів.
У Службі автодоріг у Тернопільській області кажуть, що хороші дороги дозволять розвивати на Тернопільщині туризм та інфраструктуру.

– В нас зараз на виході інвест-проект теж на Тернопіль-Кременець. Дальше в нас пріоритетний напрямок на Івано-Франківськ – Бучач – Тернопіль, ми хочемо всій Україні показати, що з Кременця на Буковель ближче через нашу область. В нас є крім того Почаїв, Зарваниця, це в нас є господарський план на цей рік. Якщо нам вдасться це реалізувати, ми покажемо Свято-Успенську Почаївську лавру, покажем Зарваницю, покажемо замки, і якщо буде відповідний до них під’їзд думаю, що туризм та інфраструктура буде розвиватися, – каже Богдан Юлик.