Головна ctrichka Зменшити черги біля свого відділення розрахунків намагаються у “Тернопільгазі”

Зменшити черги біля свого відділення розрахунків намагаються у “Тернопільгазі”

54

vlcsnap-2016-01-29-17h22m09s897Зменшити черги біля свого відділення розрахунків намагаються у “Тернопільгазі”. Черги там виникають традиційно, наприкінці кожного місяця. Через це, кажуть у “Тернопільгазі”, страждають всі: і представники підприємства і тернополяни.

Черги у відділі розрахунків “Тернопільміськгазу” наприкінці місяця традиційні. Люди приходять здати показники лічильників та розрахуватись за спожитий газ. Окрім того, консультуються щодо нарахувань та стоять за довідками для отримання пільг і субсидій. Та скаржаться: вистояти тут дуже важко, а доводиться по кілька годин. Приміщення мале та задушливе, а черга тягнеться аж на вулицю.

У цій кімнаті працівниці Тернопільгазу приймають показники лічильників. Телефони не замовкають. Щодня дзвінків – до чотирьохсот та більше.

– Кожна людина ж як дзвонить, вона ж не тільки подала показник, сказала і все. Є люди, які хочуть багато чого вияснити, попитатись, розпитатись. Навіть якщо треба подати якийсь документ у відділ розрахунків, вони так само дзвонять на телефон і получають всю інформацію. Показник лічильника в нас подається з 1 числа по 31 число. Тому що якщо має людина чи субсидію чи пільгу, в неї має бути зафіксований показник лічильника місячний. Він не може бути зафіксований на 15 число, бо це вже буде не цілий місяць поданий показник лічильника, – розповідає начальник відділу розрахунків ДП “Газпостач” ПАТ “Тернопільміськгаз” Людмила Полотнянко.

У “Тернопільміськгазі” пояснюють: питання з чергами намагаються вирішити і просять з розумінням поставитись до того, що додзвонитись до них можна не завжди. Така ситуація у відділі розрахунків припадає переважно на кінець місяця, починаючи з 25-го числа.

– Буквально до середини лютого ми запланували і впроваджуємо багатоканальний телефон для прийому платежів. Я думаю, буде створений відповідний колцентр для того, щоб покращити обслуговування населення. А також до кінця лютого ми запланували створення персонального електронного кабінету для кожного споживача. Тобто коли користувач може подати покази лічильника через інтернет, подивитися яке нарахування і відповідно здійснити оплату через термінал чи системи Приват 24, – каже директор ДП “Газпостач” ПАТ “Тернопільміськгаз” Віталій Бобрівець.

Людям нагадують: подавати показники можна через інтернет. Це зекономить час, сили та здоров’я.

 

8 КОМЕНТАРІ

  1. Самі ж зробили собі проблеми.
    Чому почали брати комісію при оплаті в банку (наприклад, Ощадбанк)? Подавати показники рекомендують на їх сайті, а не при оплаті.

  2. Та ну, чому ж тоді при оплаті за електроенергю, комунальні послуги, воду і все інше плату за постуги не беруть, тільки за газ. Причому почали брати недавно (два місяці). Сума невелика, три гривні, але для когось теж гроші.

  3. Що значить – самі беруть комісію? Просто кланові бобрівців ліньки заключати договори з банками, як це зробили інші комунальники. Вони дограються, що люди повиносять їх на руках з тої контори. Чому нікому не спадає на думку розслідувати діяльність цієї сімейки у Тернопільгазі? Обнагліли зовсім, зробили собі годівницю монополісти і деруть гроші з населення. Хто перевіряв їхні тарифи, інші побори? Хто розбереться в ситуації з лічильниками газу? Бобрівці знущаються з людей і всім байдуже. Де той герой-журналіст Андрій Шкула, де інші “борці” за справедливість? Чому ніхто не чіпає Тернопільгаз?

  4. Шановні Тернполяни
    Тернопільміськгаз при оплаті через Ощадбанк чи Укрпочту не бере комісії!
    Комісії беруть на почті і в Ощадбанку – що є порушеням закону. Тому звертайтесь в прокоратуру. Немає закону який передбачає додаткову оплату за послуги

    • Шо ти свистиш. Звичайно, комісію бере банк, але нараховують ту комісію через небажання Тернопільгазу заключити договір на обслуговування з банком, як це зробили інші комунальники. Така ж картина в Колумбусі. Вонс вознісся дуже високо і тепер вважає, що море йому по коліно. При зверненні в прокуратуру вас пошлють… бігати по інстанціях. А черги в Тернопільгазі не зменшаться. Адже серед бажаючих зекономити 3 гривні в банку завжди знайдеться хтось, хто не пожаліє десятки, щоб не товктися в черзі…

  5. Шановні Тернополяни, пропоную брати інформацію з офіційних джерел
    Офіційне розяснення ДП “Газпостач” ПАТ “Тернопільміськгаз”
    http://gazpostach.te.ua/
    Аналогічна ситуація з отриманням комісії банківськими установами є по всій України. Зайдіть за сайти інших газових господарств.

    • “Тернопільгаз” поширює недостовірну інформацію про комісійну винагороду в банках і на пошті. Комісія визначається тарифним комітетом банку з розрахунку собівартості послуги з урахуванням обсягу виконаних робіт, у які включені в тому числі оренда приміщень, оплата послуг НБУ за перерахування коштів, оброблення даних тощо. Відповідно до умов раніше укладених договорів банки своєчасно та в повному обсязі перераховували “Тернопільгазу” всі кошти споживачів. Однак “Тернопільгаз”, посилаючись на постанову Кабміну, вирішив в односторонньому порядку змінити умови цих договорів в частині оплати. При цьому не були враховані питання оброблення платежів, які, відповідно до укладених раніше договорів, обробляв банк. Відмовившись від цих послуг, “Тернопільгаз” зіткнувся з необхідністю самостійної організації цього процесу. Тому зараз, якщо споживачі, оплативши газ, отримують квитанції “Тернопільгазу” із заборгованістю, це означає, що той не відобразив всі проведені оплати в особових рахунках своїх клієнтів. Тернополяни стали заручниками тих ігор, які веде керівництво “Тернопільгазу”. Посилаючись на постанову уряду, абсолютно не піклуючись про зручність і добробут абонентів, з 1 грудня 2015 року “Тернопільгаз” відмовився виконувати умови договору, у зв’язку з чим банки були вимушені вивести послуги газопостачання з єдиної квитанції оплати за комунпослуги. Слід зазначити, що Кабінет міністрів України встановив граничний розмір оплати послуг банку за прийом платежів за газ. А договорами з банками передбачалося, окрім прийому, ще й оброблення платежів. Саме від оброблення платежів і відмовився “Тернопільгаз” і переклав оплату послуг з прийому платежів на плечі абонентів. Тепер якийсь підставний Олександр розказує нам казки про хороших газовиків і нехороші банки та посилає в прокуратуру чомусь. Скаргу дійсно можна подавати, але на дії клану Бобрівців.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here