додому Новини Зменшити час спілкування підприємців з податківцями має проект “Електронний кабінет”

Зменшити час спілкування підприємців з податківцями має проект “Електронний кабінет”

577

Ще більше спростити документообіг і зменшити час спілкування підприємців з податківцями. Зробити це покликаний новий проект "Електронний кабінет". Він почав працювати в обласному управлінні Міністерства доходів та зборів. Поки що електронний кабінет тестують на великих платниках-юридичних особах. Якщо все буде гарад, найближчим часом ним зможуть скористатись і фізичні особи. Загалом в електронному вигляді на Тернопільщині звітують майже 13 тисяч платників податків.

Зменшення паперового документообігу, спрощення процедури подання звітності, гарантія автоматичної перевірки підготованих документів на наявність помилок, можливість оперативного оновлення форматів надання документів в електронному вигляді – все це переваги подання податкової звітності та реєстру податкових накладних в електронному вигляді.

Наталя Солтис, заступник начальника управління ІТ та обліку платників Головного управління Міндоходів у Тернопільській області: "Я могла б говорити і про інші переваги, що не потрібно витрачатись на бланки, не потрібно формувати і роздруковувати звітність, і так далі, але найважливіше, як на мою думку, що можливість мобільно, так як зручно платникові, використовувати і економити свій робочий час".

Обов'язковою умовою подання звітності в електронному варіанті є наявність та застосування елктронного підпису. З початку року вже понад 11 тисяч підприємців Тернопільщини отримали такі цифрові підписи безкоштовно. Одержати ключ електронного підпису можна і зараз.

Наталя Солтис, заступник начальника управління ІТ та обліку платників Головного управління Міндоходів у Тернопільській області: "Маючи електронний підпис, суб'єкт господарювання має можливість користуватись багатьма електронними сервісами, які пропонує Мінстрество доходів та зборів. Тобто в електронному вигляді можна отримувати довідку про стан доходів з бюджету, можна отримувати для платників ПДВ інформацію про своїх контр-агентів, можна отримувати довідку про відсутність заборгованності. Знову ж таки не відвідуючи органи Міндоходів та зборів, а відправивши запит до бази даних".

Від сьогодні в обласному управлінні Міндоходів почав працювати новий проект "Електронний кабінет". Поки що нововведення тестують на великих платниках.

Наталя Солтис, заступник начальника управління ІТ та обліку платників Головного управління Міндоходів у Тернопільській області: "В подальшому, в найближчому часі. ми сподіваємось, цей сервіс зможуть використати і всі платники податків. Користуючись цією послугою можна в режимі он-лайн заповнити декларацію, підписати її, відразу переглянути стан рохрахунків з бюджету, знову таки не відвідуючи податковий орган".

Зараз більше 40% юридичних осіб області звітують в електронному вигляді, та майже 17% фізичних осіб-підприємців використовують електронну звітність.