додому Головні Як тернопільський бренд “Лакі” використовує соцмережі для залучення нових клієнтів

Як тернопільський бренд “Лакі” використовує соцмережі для залучення нових клієнтів

752
TikTok вже кілька років є чи не найпопулярнішою мережею серед юного покоління: молода аудиторія щодня проводить там від 30 хвилин до кількох годин. Хтось вважає, цей сервіс несерйозним, а хтось бачить в ньому потенціал продажів і якісний маркетинговий інструмент. Наша наступна історія – про засновників бренду аксесуарів “Лакі” Ольгу та Миколу Дрипків. Пара вже багато років є успішною у своїй сфері, а завдячує цьому – рекламі у соціальних мережах. Чи справді соцмережі – це чудодійна таблетка для просування, дізнавалась наша Христина Черешнюк.
TikTok вже кілька років є чи не найпопулярнішою мережею серед юного покоління: молода аудиторія щодня проводить там від 30 хвилин до кількох годин. Хтось вважає, цей сервіс несерйозним, а хтось бачить в ньому потенціал продажів і якісний маркетинговий інструмент. Наша наступна історія – про засновників бренду аксесуарів “Лакі” Олю та Колю Дрипків. Пара вже багато років є успішною у своїй сфері, а завдячує цьому – рекламі у соціальних мережах. Чи справді соцмережі – це чудодійна таблетка для просування, дізнавалась наша Христина Черешнюк.

Контент-мейкерка Зоряна розповідає своїм клієнтам Олі та Колі – засновникам бренду аксесуарів “Лакі”, ідею зйомки відео у ТікТок. Вони вже кілька років успішно працюють як бізнесмени, утім досвіду роботи на камеру пара не має, то ж без кількох дублів не обходиться.

Засновникам компанії сьогодні важко уявити свій бренд без присутності у соціальних мережі. Це не тільки найзручніші майданчики для спілкування, але й чудовий інструмент для підвищення впізнаваності серед користувачів та залучення нових клієнтів. Оля та Микола це зрозуміли ще у далекому 2017-тому році.

Так оригінальні гаманці від Олі почали замовляти у інстаграм зі швидкістю світла. Тоді й пара зрозуміла: вони рухаються у правильному напрямку.

Мережа TikTok вже кілька років набирає неймовірну популярність серед користувачів. Хтось вважає, що цей застосунок є розважальним , а хтось бачить в ньому потенціал продажів і якісний маркетинговий інструмент. І правильно робить, сьогодні це не єдина мережа, де просувати свій бренд можна безкоштовно. Щоправда, у рекомендації відео зайде лише тоді, коли ваш контент є актуальним, каже контен-мейкерка тернопільської Тік-Ток агенції Зоряна.

Кожен бізнес має свою історію, а кожна мережа — свої можливості. Щоб зрозуміти, яку соцмережу варто використовувати для вашого бізнесу, потрібно розібратися в кожній з них чи то самостійно, чи з допомогою професійної команди, утім точно ігнорувати цю сторону життя вашого бренду не варто.