Головна Новини Всеукраїнському об’єднанню “Автомайдан” виповнилось два роки

Всеукраїнському об’єднанню “Автомайдан” виповнилось два роки

445

vlcsnap-2015-12-02-11h55m17s491Революціонери на колесах. Всеукраїнському об’єднанню “Автомайдан” 30 листопада виповнилось два роки. Активісти Тернопільського осередку організації пригадали, як все починалось.

Всеукраїнське об’єднання “Автомайдан” святкує другу річницю створення. Голова Тернопільського осередку Ігор Василів пригадує, як він, разом із сотнями інших українців після побиття студентів на київському Євромайдані у ніч на 30 листопада, поїхав у столицю.

– Коли ми відвоювали Михайлівський, беркут втік, почали з’їжджатися мільйон людей перших зібрався на майдані, на Європейській площі перший раз я побачив в своєму житті, коли зібралося біля 1200 машин. Це дійсно була дуже велика сила, яку ми назвали автомайдан, – пригадує голова Тернопільського осередку ВО “Автомайдан Ігор Василів.

Кількість автомобілів на майдані зростала. Автомайдан був невід’ємною частиною усього, що відбувалось на головній площі столиці. А після прийняття диктаторських законів 16 січня вони закликали людей йти під Верховну раду.

– Ми кожен день питаємся з себе, чесно вам скажу. Чи правильно ми зробили. що ми тоді закликали людей піти до Верховної Ради. Після цього почалося. ви знаєте, стадіон Динамо і почалася Революція, вона перейшла в зовсім інше русло, – говорить Ігор Василів.

Автомайданівці показали себе активістами. Відтоді кількох своїх досі не знайшли, Олег Сенцов – ув’язнений в Росії, автомайданівцям били машини, вони були в полоні в Криму. Проте від дня створення і досі кажуть: Автомайдан об’єднався, аби змінювати систему. Тож обрали для себе чотири цілі, на які можуть впливати. Це прокуратура, міліція, суди і корупціонери. Також беруть активну участь у діяльності громадських рад.

– Наша організація представлена в чотирьох громадських радах, а саме управління Міністерства Внутрішніх справ України, Державна фіскальна служба податкова, обласна адміністрація Тернопільська та Департамент освіти, – розказує активіст Тернопільського осередку ВО “Автомайдан Антон Думський.

Ще автомайданівці працюють заради забезпечення українських бійців на сході. Один з активістів Тернопільського осередку Назар Хамуляк став волонтером Логістичного центру допомоги бійцям АТО.

– Автомайдан і Логістичний центр – це такі тотожні дві речі. Бо на початку хлопці, як і представники з нашого центру, їздили на схід, так само і хлопці з Автомайдану неодноразово майже кожен був на сході, – каже активіст Тернопільського осередку ВО “Автомайдан, волонтер Логістичного центру допомоги бійцям АТО Назар Хамуляк.

Сьогодні на Сході України воює семеро автомайданівців.

Коментарі

1 коментар

  1. Прайс і спеціальні послуги Автомайдану. Скільки коштують активісти.
    Захист бізнес-інтересів і перерозподіл сфер впливу – ось що криється в багатьох випадках під виглядом боротьби з корупцією і корупціонерами, свавіллям влади та за права народу.
    Не гребують долучитись до цього та заробити, (а бонусом зробити на цьому рейтинги), і деякі громадські організації.
    Маніпулюючи репутацією порядної організації, що склалася за часів Революції гідності, відома багатьом організація «Автомайдан», вдалась в такий спосіб вирішувати свої меркантильні інтереси і займатись замовними справами.
    Маскуючись під акціями з благородними цілями, організація та її члени вміло заробляють на цьому.
    Майже жодного мітингу проти незаконної забудови в столиці не відбулося без участі Автомайдану. Їх справжні мотиви та прийоми добре відомі будівельним компаніям – це вимагання грошей в обмін на спокій.
    До освоєного нового виду заробітку псевдоактівістів долучилися і деякі політики – для них це гарний привід для піару.
    Проглядається інтерес Автомайдану і до природних ресурсів. Дуже багато інформації в мережі Інтернет поширює Автомайдан про варварський видобуток бурштину. В післяреволюційні часи, бурштиновий бізнес перейшов під дах представників “Правого сектору”. І не тільки його одного.
    В цілому, існує близько десятка впливових ватажків бурштінової мафії. Ось, і Автомайданівці, за часів перерозподілу сфер впливу, вирішили не залишатися осторонь бурштинового процесу і долучиться до вигідної справи. Навчені на провалах попередників, (найближчий яскравий приклад – переговори Продиуса з «чорними копальниками»), вони вирішили діяти з позиції публічного розголосу. Та ж сама ситуація і з піщаними кар’єрами. «Дахування» нелегальних піщаних кар’єрів приносить «дахувальникам» мільйонні заробітки!

    Окрім вирішення питань з перерозподілу сфер впливу і лобіювання бізнес інтересів певних осіб, Автомайдан займається навіть кар’єрними питаннями.
    Прикладом замовної, проте невдалої справи Автомайдану є справа судді Бондаренко проти свого керівника – голови апеляційного суду Черкаської області Володимира Бабенко. Дуже голосно вони її поширили, але з доказами не склалось і оббреханий голова апеляційного суду Черкаської області виграв справу та залишився на своєму місці. Доречі, Бабенко подав на членів Автомайдану (Сергія Хаджинова та Романа Маселко (адвокат автомайданівців) заяву щодо тиску і вчинених проти нього провокацій та надав до суду докази (документи і відеоматеріали). http://novadoba.com.ua/29166-volodymyr-babenko-obranyy-golovoyu-apelyaciynogo-sudu-cherkaskoyi-oblasti-na-zakonnykh-pidstavakh.html
    Члени Автомайдану атестують нацполіцейських, входять до складу конкурсної комісії детективів НАБУ і знімають (зливають), а в гіршому випадку ще й публічно скривджують усіх “неугодних”. Що, власне, і відбулося з екс-головою поліції Вінницької області Антоном Шевцовим, якого вони оббрехали, підняли навколо його персони публічний галас і хоч перевірки не довели заявлений Автомайданом бруд, Шевцов пішов з посади. (більш докладна інформация по цій справі за посиланням: http://rian.com.ua/analytics/20160318/1006902357.html)
    Подібних доказів продажних дій автомайданівців достатньо, проте сміливості публічно заявити про це і розібратись, що до чого вистачає не у кожного. А тих, хто наважується, відловлюють і відлупцьовують. Так сталося і з патріотично налаштованими активістами, що витребували притягнути до відповідальності псевдопатріотів Автомайдану за їх тиск та свавілля щодо інших громадських інституцій та окремих патріотів.
    Вирішуть свої «добрі» справи, «борці» із свавіллям влади досить в незаконній спосіб – чинять хуліганські дії (незаконно проникають на території приватної власності, пошкоджують майно тощо). Особливо не переймаючись пошуком достовірних фактів, поширюють не фільтрований бруд в соціальних мережах та “клепають” телевізійні сюжети на проплачені теми. Автомайдан підкидає журналістам цікаву для них бізнес тему, а замовні журналісти перекручують факти, беруть з повітря компромат на потрібних (або на непотрібних), і ллють бруд з блакитних екранів прямо у вуха суспільства.
    І жодної боротьби з корупцією чи за права народу там немає. Все це, нажаль, лише бізнес і в кризові часи кожен заробляє так, як може. Доречі, про заробіток.
    Дуже цікавим виглядає і фінансовий звіт Автомайдану, особливо добровільні внески, і величезні витрати на зарплатню.
    І жодної боротьби з корупцією чи за права народу не має. Все це нажаль, лише бізнес і в кризові часи кожен заробляє, як може. До речі, про заробіток. Дуже цікавим виглядає і фінансовий звіт Автомайдану, особливо добровільні внески (245 442 грн.), величезні затрати на зарплатню (86 784 грн), власний PR (127 966 грн! – на себе, любих). От і виходить така собі оплачена громадська позиція! З цього постає логічне питання: хто спонсори цих “кишенькових” активістів? Це ті, кому прислужують провладні псевдопатріоти!
    Синочок екс-міністра оборони Олексій Гриценко, що очолює Автомайдан, посприяв створити для своєї організації максимально невразливі і фінансово приємні умови існування. Тому корисно налаштовані “патріоти”-рекетири безкарно продовжують свої справи вводячи в оману довірливих громадян і відбудовуючи диктатуру провладних кукловодів.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here