Юриспруденція вимагає від усіх співробітників дисципліни та уваги, постійного контролю та обліку величезної кількості інформації. Хаос у справах слід усувати відразу ж, тому рекомендується до застосування спеціалізована система – CRM. Це єдиний інформаційний простір, з якого можна автоматизувати діяльність юридичної компанії.
Оптимальним інструментом для інтеграції стане LBS Cloud – система CRM та ERP у хмарі. Це ідеальна crm для юридичної компанії будь-якого масштабу, тому що є можливість швидко адаптувати потрібні модулі без залучення програмістів. Постійно розширюються можливості для інтеграції із зовнішніми сервісами, додаються нові доповнення та елементи.
Що таке CRM для юридичної компанії?
Співробітники компанії одержують єдиний робочий кабінет, де можна керувати справами, комунікацією з клієнтами, а також контролювати щоденні процеси. Кожне звернення від клієнтів – це сотні дрібних, але важливих деталей, тож юристи не завжди можуть запам’ятовувати всю інформацію. Тепер не потрібно перемикатися між різними програмами та документами, сервісами та сайтами, бо все буде в одному місці – у CRM.
Ключові переваги CRM
Система має кілька основних переваг:
- централізація даних (інформація про клієнтів, їхні справи, контакти та документи знаходяться в єдиному інформаційному просторі);
- автоматизація рутини (такі процеси, як створення звітів, дедлайни, підготовка документів буде автоматизовано, звільняючи час для важливих справ);
- ефективне управління (відповідальний менеджер з легкістю керує справами та розподіляє їх між співробітниками);
- аналітика та звітність (отримання звітів з аналітичними даними у декілька кліків, щоб швидко приймати стратегічні рішення).
Як результат це може збільшити прибуток компанії та задовольнити запити клієнтів.
Хмарна платформа LBS Cloud CRM ERP для юридичних компаній
Універсальний інструмент для роботи юристів, забезпечуючи легкість та доступність у отриманні потрібної інформації. Пропозиції LBS Cloud можна масштабувати як завгодно, використовуючи ті чи інші модулі та компоненти. Доступ до системи гарантовано з телефону, планшета чи комп’ютера.
Основні кроки для впровадження CRM у юридичній компанії
Насамперед потрібно визначити цілі та завдання, адже хтось хоче автоматизувати роботу, а інші створюють прозору систему ефективного менеджменту. Обов’язково складається технічне завдання, де прописується структура системи. Після впровадження та тестування відбувається навчання персоналу з відповідями на питання, що цікавлять. За необхідності змінити або масштабуватися завжди можна звертатися до компанії LBS Cloud.