додому Новини В “Укрзалізниці” запустили новий сервіс

В “Укрзалізниці” запустили новий сервіс

763

Люди з інвалідністю можуть замовити квитки у спеціальні вагони онлайн. Національний перевізник Укрзалізниця запустив спеціальний сервіс. 

Про це розповіли розповіли у прес-службі компанії.

— Запускаємо новий і важливий сервіс — онлайн-замовлення спеціальних вагонів для осіб з інвалідністю! —  йдеться у повідомленні. —  Відтепер не потрібно приїздити на вокзал, аби забронювати місце. Хоча можливість замовити вагон безпосередньо у касі також залишається у якості резервної.

В «Укрзалізниці» додають, що сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують.

Заявку на інклюзивний вагон необхідно подати через онлайн-сервіс принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Упродовж 24 годин оператори компанії візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться зі замовником послуги.

Отримати та сплатити квитки можна в касі не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда. Статус заявки можна уточнити рекомендують уточнювати за номером телефону: 0 800 503 111.

—Крок за кроком впроваджуємо програму «Безбар’єрна залізниця». Наразі маємо у своєму парку 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління, які збудовано протягом останнього року, — кажуть в «Укрзалізниці». — Усі ці вагони мають умови для інклюзивного користування.

Наголошують, що у таких вагонах є універсальна вбиральня і купе облаштоване  для потреб людей з інвалідністю. У новозбудованих вагонах у такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу й фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопку для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв’язку з ним.