За останній рік споживання молока та молочної продукції в Україні знизилось в середньому на 28%.
Про це заявила керівниця проєкту Гуртовий збут молока Асоціації виробників молока Олена Жупінас, повідомляє MilkUA.
За її словами, причиною стала міграція основних споживачів продукту (жінок та дітей) та зниження купівельної спроможності населення на тлі війни.
«З 2019 року в Україні спостерігалась позитивна динаміка споживання молока та молочної продукції. Однак в лютому 2022-го споживання по всіх категоріях продуктів, зокрема й твердих сирів, стрімко впало: від 18 до 20% — через міграцію населення та окупацію, ще 5−8% — через інфляцію і від 3 до 5% — внаслідок інших факторів, що негативно позначились на купівельній спроможності» — розповіла вона.
Переробні компанії весь зимовий період намагались утримати ціну в надії, що ситуація на ринку зміниться, що повертатимуться люди і споживання в Україні зростатиме. Проте ситуація не стабілізувалася.