додому освіта Українська школа повинна розвивати індивідуальність дитини

Українська школа повинна розвивати індивідуальність дитини

694

Якими мають бути українські школи, аби розвивати індивідуальність кожної дитини і, водночас, принести користь усьому суспільству. Про це сьогодні у Тернополі міркували кращі директори навчальних закладів різних міст України.

У Тернопільському навчально-виховному комплексі "Школа-ліцей №6 імені Назарія Яремчука" зустрілися директори шкіл, ліцеїв, гімназій практично з усієї України. Спілкувалися вони про нинішні пріоритети розвитку освіти, на які може і повинен впливати керівник того чи іншого навчального закладу. Кожен із педагогів мав можливість висловити своє бачення того, як сьогодні краще формувати освітній процес, аби він приніс користь і дитині і суспільству.

– Саме освітяни, які є найближчими до найціннішого в житті кожної людини – дитини, спроможні створити умови для її розвитку, створити умови, які об'єднають різнодумців, тому що сьогодні в Україні немає однодумців і я, пожиттєво сповідуючи педагогіку свободи, захищаю різнодумання, а сьогодні я би сказала вільнодумання. І тому ми мусимо знайти точки зіткнення, ми мусимо знайти ті принципи, які об'єднують, а не роз'єднують, – вважає президент міжнародного освітянського "Партнер"-клубу, Народний вчитель України Ганна Сазоненко.

– Зокрема, виникає питання про те, як оцінити навчальний заклад за якістю духовної настанови, духовного розвитку дітей і оцінкою їхнього життя через років 10, наприклад. Ми цього ніхто не оцінюємо. Ми все дивимося за кількістю балів, набраних на зовнішньому незалежному оцінюванні, за переможцями олімпіад, але є багато чинників, які визначають дійсно сутність людини і подальшу користь людини для суспільства. От якраз над цими елементами, над цими аспектами ми будемо сьогодні працювати і робити певні висновки, – говорить директор Тернопільського навчально-виховного комплексу школа-ліцей №6 ім. Назарія Яремчука Олександр Остапчук.

В підсумку такої науково-практичної освітньої конференції кращі ідеї та напрацювання зформують у спеціальний буклет, аби кожен педагог-керівник кожного навчального закладу України зміг це застосувати на практиці.