додому освіта У Тернополі визначили переможців альтернативної “тернополезнавчої” олімпіади

У Тернополі визначили переможців альтернативної “тернополезнавчої” олімпіади

300

Учениця української гімназії імені Івана Франка Анастасія Брик найбільше знає про Тернопіль. У місті визначили переможців альтернативної "тернополезнавчої" олімпіади. Десятеро обдарованих десятикласників змагалися в кількох турах за звання найкращого знавця рідного міста. Знання школярам принесли не лише визнання, а й гроші. Міський голова Тернополя вручив нагороди: за перше місце – півтори тисячі гривень, за друге та третє місця – по одній тисячі.

Історія вулиць, географія міста, література, мистецтво, інфраструктура Тернополя – це лише частина тем, які у підготовці до альтернативної олімпіади дослідили допитливі десятикласники. Альтернативна "тернополезнавча" олімпіада у всьому незвична. Зареєструватися на участь можна було через соцмережі. У лютому в різних школах Тернополя тривали відбіркові конкурси. У фіналі в поєдинку зійшлись десятеро школярів. Один із них – учень десятої школи Богдан Кривий. Хлопець вчиться навідмінно, претендує на золоту медаль у навчанні. Тож будь-які олімпіди для нього не новинка. Богдан звик захищати честь школи з різних предметів. Проте бере участь у такій альтернативній олімпіаді – вперше.

Богдан Кривий, учень 10 класу школи №10 Тернополя: "Тут не просто питання з якогось одного предмету, а в загальному про місто. І це не в письмовому варіанті, а в усному. Навіть цікавіше, на мою думку, це. Мені в школі вчителі дали книжки різні про Тернопіль. Також в інтернеті я відкривав різні статті і дивився різні цікаві факти про Тернопіль, про історію міста і таке інше. Багато фактів відкрив для себе, яких не знав до цього часу".

Альтернативну олімпіаду провели усно, відкрито та демократично. Усі завдання були спрямовані не лише на перевірку фактичних знань, а й на логіку. За своїх учнів, друзів, однокласників вболівальники приїхали з усього міста.

Олег Климчук, директор школи №22 Тернополя: "Я сьогодні тут в першу чергу тому, що вболіваю за своїх учнів, які є фіналістами. І віддаю належне цій олімпіаді альтернативній тому, що все відбувається на очах дітей. Вони можуть оцінити і як себе поводить журі, і як оцінює, і як себе ведуть учасники і найголовніше, що у дітей виникає бажання показати себе".

Нелегкою була робота і для журі конкурсу. Десятикласники щоразу дивували своїми знаннями та ерудицією.

Ольга Похиляк, начальник управління освіти Тернопільської міськради: "Фіналісти – представники різних закладів. Заклади нового типу перемагають і звичайні загальноосвітні заклади. Приємно, що діти готувалися, діти знають матеріал. Вони цікавляться".

Перемогла у альтернативній тернополезнавчій олімпіаді Анастасія Брик, учениця української гімназії. Дівчина, окрім позитивних вражень від конкурсу отримала ще й грошову винагороду – півтори тисячі гривень. Як витратить виграш Анастасія поки ще не знає, проте каже, участь у подібних заходах братиме.

 Анастасія Брик, учениця Тернопільська Українська гімназія ім. І.Франка: "Це дуже цікаво, адже ми дізнаємося про наше місто, в якому ми живемо, ми самі створюємо його історію. Про вулиці, інфраструктуру, освіту Тернополя. І це потрібно знати кожному. В п'ятому турі конкурсу ми відповідали на питання "Як змінити Тернопіль?" І, можливо, я буду брати участь у подібних проектах".