Головна суспільство У Тернополі подорожчав проїзд у таксі

У Тернополі подорожчав проїзд у таксі

302

Замість звичних мінімальних 12-13 гривень тепер доведеться платити щонайменше 14, за кожен кілометр проїзду – на 40-60 копійок більше. Нові тарифи діють майже у всіх таксофірмах міста і були вимушеним кроком, пояснює їх керівництво. Дорожчає, мовляв, усе. В тому числі і проїзд в громадському транспорті. Ціни на послуги таксі у нашому місті востаннє зростали минулого року.

До обіду за одним тарифом, після обіду – вже за іншим. Проїзд у тернопільському таксі подорожчав миттєво. Так, що в територіальному відділенні антимонопольного комітету і помітити не встигли. Кажуть, не знали, бо звернень від громадян поки не було.

Іван Курницький, голова Тернопільського обласного територіального відділення антимонопольного комітету України: "Таксі не є соціальним видом транспорту. Але це не означає, що можна зловживати на цьому ринку. Я попереджаю, що якщо такі дії будуть, будуть звернення громадян поступати, а я би просив мешканців міста, якщо такі факти є, ми будемо розглядати і поправляти ці речі…
Якщо такі будуть моменти, буде одночасно і економічно необгрунтовано, це буде розглядатись, як узгоджені дії на ринку перевезення пасажирів транспортом таксі".

Тим часом тернополяни вже кілька днів оплачують за проїзд у таксі за новими тарифахи. За кожен кілометр більше на 40-60 копійок. Мінімальний проїзд – здорожчав на 2 гривні.

Микола Чапля, директор таксофірми: "- Кілометр проїзду на сьогодні вартує 3,30.

– А скільки був?

– Був 2,70,  2,90.

– А мінімальний проїзд?

– 14 гривень".

І це – найменше. У деяких таксі за кожен кілометр проїзду лічильник рахує 3,50. Та й мінімальний проїзд залежить від рівня комфорту, тому може коштувати і 15 гривень. Підняття цін, каже директор однієї з тернопільських фірм, до якого нам вдалося дотелефонуватись, вимушене і обгрунтоване. На носі – зима. А для водіїв це як для школярів першовересень. Покупок багато, порожчало все. Підтверджує цифрами.

Микола Чапля, директор таксофірми: "В минулому році ми брали шини по 320-330, на сьогодні по 420-430. Акумулятор в минулому році 480-490, 500 максимально. В цьому вже 580. А в зимовий період він дорожчий ще на гривень 20-30. В зв'язку з тим, що утилізація машин, нам сказали вже, що масло подорожчає. На сьогодні літр масла – 30 грн".

Не проти подорожчання і самі водії. Хоча за клієнтів переживають.

Богдан, водій таксі: "З приходом нових цін, наскільки я пам'ятаю, минулого разу зменшилась кількість клієнтів".

Тернополяни послугами таксі користуються активно. Кожна четверта-п'ята машина на вулицях міста – з шашкою. Проте і маршрутне таксі ніхто не скасовував:

"- Я чув, що в Тернополі дорожчає таксі, але на мене це ніяк не впливає, бо я їжджу куди потрібно на тролейбусах або на маршутках в крайньому випадку".

" – Поки що не попадала на те дорожче таксі. Трохи впливає, 2 грн все таки важливо для кожного…

– Будете рідше їздити тепер?

–  Не думаю. В мене дитина і коли треба сідаєш і їдеш, не думаєш, що дорожче".

"- В цьому місті воно дешеве. 20 гривень – дешево. Бо я сам з Дніпропетровська приїхав, там дуже дорого. Десь 60 гривень, але 30 за посадку".

Те, що навіть після подорожчання, тернопільські таксі одні з дешевших в Україні підтверджують і в антимонопольному комітеті. Про всі порушення просять повідомляти в територіальне відділення. Тим часом таксисти готові працювати й надалі, і сподіваються на совісну співпрацю.

Богдан, таксист: "Взагалі робочий день 8 годин повинен бути, але доводиться працювати більше. Якщо вдень не наїздив потрібної суми грошей, тоді вночі потрібно їздити… Попадаються п'яні дебоширні клієнти, дехто платити не хоче, намагається втекти…"
 

Коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here