додому Новини У “Київстар” новий збій: компанія прокоментувала ситуацію

У “Київстар” новий збій: компанія прокоментувала ситуацію

502

Абоненти мобільного оператора Київстар написали в соцмережах про проблеми зі зв’язком та Інтернетом у середу, 20 грудня. Компанія підтвердила, що є складнощі на півдні та заході України.

Користувачі почали зранку писати у Facebook про проблеми зі зв’язком.

Згодом оператор підтвердив, що виникають складнощі з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку у низці міст на заході та півдні України

“Наша мережа наразі на етапі стабілізації після масштабної хакерської атаки, тому все ще можуть виникати короткочасні складнощі в роботі послуг.

Так, зранку 20 грудня у ряді міст на заході і півдні України виникли складнощі із голосовим зв`язком і роботою мобільного застосунку «Мій Київстар».
Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше. Перепрошуємо за незручності.” – прокоментувала ситуацію компанія.