додому благоустрій Тернополем курсуватимуть нові тролейбуси

Тернополем курсуватимуть нові тролейбуси

1387

Двома тролейбусами поповнило свій електропарк комунальне підприємство “Тернопільелектротранс”. Тролейбуси – із Чехії, на даний час проходять розмитнення і вже зовсім скоро возитимуть пасажирів Тернополя. На підприємстві планують запустити новопридбаний електротранспорт за найбільш наповненими маршрутами, зокрема десятим та одинадцятим.

11 грудня до Тернополя прибули два тролейбуси, які в народі називають “гармошками”. Комунальне підприємство “Тернопільелектротранс” придбало їх у Чехії.

Зараз знаходиться на митниці 2 тролейбуса Skoda 15Tr, які можливо завтра вже будуть в нас на підприємстві, після чого будемо робити оплату за них. Це вже буде в нас Skoda 15Tr, яких ми придбали 29 одиниць. Загальна кількість тролейбусів в нас на даний час 64 разом з технічним, буде 66. Ще є в нас 2 Skodа 9Tr, які курсують 180 і 185, ми поки що його зняли, вони ккурсують в нас з 98 року, а випуск 82 року – це найстарші 2 тролейбуси.

Ось так виглядає тролейбус 9Tr – цей вже списаний, ще один подібний, теж 1982 року випуску, ще їздить за маршрутом. Тролейбус, якому вже 35 років, дуже часто ламається і не особливо комфортний для пасажирів. У зв’язку із зношеністю електротранспорту у місті виникає постіна потреба його оновлювати. А ще нові тролейбуси купують, бо планують запустити нові тролейбусні лінії. Нагадаємо, за останні роки у Тернополі збудовано декілька нових тролейбусних ліній: на масиві «Аляска» (вул. В. Великого – Л. Курбаса – Морозенка – Симоненка), у районі обласної дитячої лікарні (вул. Корольова – Сахарова – Купчинського), на масиві «Дружба» (вул. Бережанська – Лучаківського – Будного – Тролейбусна), вул. Протасевича (вул. Протасевича – О. Довженка – Лесі Українки) та від мікрорайону «Аляска» до «Дружби». Наразі триває будівництво нової тролейбусної лінії, яка сполучатиме вулицю Бродівську з існуючою тролейбусною мережею та проходитиме від 6-го магазину до перехрестя Лук’яновича. Брак тролейбусів – не основна проблема у комунальному підприємстві “Тернопільелектротранс”. Катастрофічно не вистачає водіїв, люди виїжджають за кордон і працюють там, бо їм платять більші зарплати, каже Володимир Зелінський.

З нового року, якщо наберемо 10 чоловік, але це їх треба готовити півроку ,потім стажування. А для того, щоб повернулись, нам треба відновити заробітну плату, яка була в 2013 році, це була заробітна плата водія тролейбуса 600-700 доларів. От якщо буде така в нас – люди повернуться.

Сорок водіїв потрібно, аби забезпечити нормальну роботу елекротранспорту у місті, кажуть у “Тернопільелектротрансі”. А тим часом, нові тролейбуси будуть готові виходити на маршрути відразу після технічного огляду та оформлення документації, кажуть у комунальному підприємстві “Тернопільелектротранс”. Вони курсуватимуть за 10 та 11 маршрутами.