додому Новини Тернопільщина здобула туристичний логотип

Тернопільщина здобула туристичний логотип

601

vlcsnap-2015-03-24-15h43m24s227Конкурс на кращий туристичний логотип Тернопільщини оголосили ще на початку лютого. 20 авторів надіслали свої роботи, із них вибрали трьох. Їм дали п’ять днів, аби доопрацювати ескізи. І лише тоді обрали переможця. Ним став Юрій Козоріз. Хлопець розповідає: думав над логотипом області один вечір, а намалював за пів години.

– Просто треба було знати, що в області є і що треба показати. В області є замки, храми, святині, і є печери, – розповідає автор-переможець конкурсу туристичного логотипу Юрій Козоріз.

Конкурс на кращий туристичний логотип Тернопілля тривав лише місяць. Бо вже наступної середи область презентуватимуть у світі.

– Ми будемо розгортати свій стенд на Міжнародній туристичній виставці в Києві, і, власне, вже на нашому стенді буде наш новий банер з новим логотипом, де ми зможемо популяризувати Тернопільщину, Тернопілля, – каже  начальника управління розвитку туристичної інфраструктури департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму Тернопільської ОДА Назар Яворський.

Переможець отримав 2 тисячі гривень від спонсора конкурсу і одразу ж пообіцяв передати ці гроші для пораненого на Сході України бійця.