додому суспільство Тернопільщина стане однією з пілотних областей України у покращенні системи громадського транспорту

Тернопільщина стане однією з пілотних областей України у покращенні системи громадського транспорту

638

Долю місцевого аеропорту, громадського транспорту та автомобільних доріг України обговорювали сьогодні у Тернополі. У нашому місті відбулось виїзне засідання комітету Верховної Ради України з питань транспорту та зв'язку. Керував засіданням голова комітету Борис Колесніков. До Тернополя народний депутат, який опікується українськими дорогами, прилетів красивим реактивним літаком виробництва Бразилії М- Браєр 135. І пообіцяв, що Тернопільщина стане однією з пілотних областей України у покращенні системи громадського транспорту. Свою ж нараду чиновники провели за зачиненими дверима. З журналістами спілкувались на прес-конференції.

Народний депутат, який у Верховній раді України опікується транспортом і дорогами, до Тернополя прилетів літаком. Місцеві чиновники з почестями зустріли гостя в аеропорту, тому говорити про наболіле почали не відходячи від каси. Нардеп дав зрозуміти: у всьому можна знайти позитив.

Борис Колесніков, голова Комітету Верховної ради України з питань транспорту та зв'язку: "Чим краща буде дорога, тим менше шансів у Тернопільського аеропорта. Тут треба зважити, що важливіше".

Чи бути Тернопільському аеропорту, як і про проблеми громадського транспорту і автомобільних доріг чиновники поговорили згодом, на виїзному засіданні Комітету Верховної ради України з питань транспорту та зв'язку. На нього покликали обласних, районних, міських чиновників і журналістів. Щоправда останніх – тільки на вступне слово. У ньому губернатор згадав про усі досягнення Тернопільщини – в аграрній сфері, освіті, медицині тощо. Високопосадовця цифри не вразили. В гонитві за показники, мовляв, чиновники забувають про людей.

Борис Колесніков, голова Комітету Верховної ради України з питань транспорту та зв'язку: "Ось ви кажете, в нас вдвоє збільшився вал зерна. Є тут місцеві ради. Зарплата селян вдвоє збільшилась? Бюджети сільські,районні збільшились вдвоє? А ми говоримо про космічні кораблі…  Тому акценти треба міняти".

Акценти почали міняти одразу. Говорили про те, як зробити громадський транспорт європейським і як вирішити кризу українських доріг. Дорожнім фондом мають розпоряджатися дорожні служби, а не казначейство, вважає Борис Колесніков. Проте першочергове питання – громадський транспорт. В цій сфері Тернопільщина стане однією з пілотних областей для запровадження позитивних змін.

Борис Колесніков, голова Комітету Верховної ради України з питань транспорту та зв'язку: "Треба давати області і містам можливість купувати автобуси великої вмістимості, сучасні іплатити за них проценти по кредиту. Це реальна допмога. Що стосується малого бізнесу, маршрутних таксі, то перехідний період має бути в районі 5 років. Тому що люди витратились на придбання маршрутних таксі, мікроавтобусів, щоб вони могли за ці 5 років знайти собі інший сектор застосування своїх можливостей".

Чимало українського громадського транспорту, який нині перевозить пасажирів, перероблений із вантажного, каже Борис Колесніков. Але ж безпека пасажирів не менш важлива, ніж їх комфорт. Має значенняі стан вітчизняних доріг.

Валентин Хоптян, голова Тернопільської облдержадміністрації: "Ми 19 років доріг не будували, а тільки їх латали, ямковий ремонт. І тільки в минулому році зайнялись серйозно будівництвом. Торік збудували їх на 460 млн. Позаторік їх було всього на 120 мільйонів. Це добрий початок".

Що стосується Тернопільського аеропорта, депутат зазначив, якщо буде кого і що возити, держава допоможе: і злітну смугу продовжить і освітлення облаштує і обладнання поставить. Проте це вже завдання бізнесу.