Головна освіта “Сходинки до інформатики” другокласники долають вже третій тиждень

“Сходинки до інформатики” другокласники долають вже третій тиждень

299

Українські другокласники вже третій тиждень вивчають новий шкільний предмет – "Сходинки до інформатики". Вивчення інформатики в молодших класах позитивно впливатиме на всебічний розвиток дитини, кажуть психологи. Для самих школярів урок проходить дуже цікаво, бо не у всіх учнів других класів є комп'ютер вдома.

Нині більшість другокласників уже знають, як працювати за комп'ютером. Головне завдання вчителів – допомогти їм зрозуміти, що комп'ютерможна використовувати і для навчання.

Ірина Бих, вчитель інформатики Тернопільського навчально-виховного комплексу ЗОШ I-IIIступенів медичний ліцей №15: "Дітки приходять вже підготовлені до навчання. Вони вже комп'ютери знають з дошкільного віку і через те трошечки легше вже працювати з ними. Є, звичайно, дітки трошки нижчий рівень знань з інформатики, але ми будемо спрямовувати ці наші зусилля для того, щоб спрямувати у правильне русло дітей, щоб вони не сприймали комп'ютер як засіб для гри.

Курс "Сходинки до інформатики" ввели для учнів других класів, щоб розвивати логічне та критичне мислення. Інформатику пізнаватимуть поступово. Для вивчення функцій комп'ютера зараз, у перші тижні навчального року, використовують ігри, що розвивають.

Для учнів другого класу введення "Сходинок до інорматики" – це позитив, переконана психолог Надія Герц, адже комп'ютер розвиває мислення, тренує пам'ять та зосереджує увагу. Водночас це й небезпека, бо комп'ютер може викликати у школярів залежність.

Надія Герц, практичний психолог Тернопільського навчально-виховного комплексу ЗОШ I-IIIступенів медичного ліцею №15: "Я, як практичний психолог, хочу порадити батькам, щоб батьки обмежували перебування дітей за комп'ютером, також не використовували комп'ютер як засіб заохочення учнів. Тоді комп'ютер для батьків стане помічником та порадником, а не ворогом".

Коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here