додому Новини Проблеми, з якими стикаються оператори онлайн-казино, і помилки, яких вони припускаються

Проблеми, з якими стикаються оператори онлайн-казино, і помилки, яких вони припускаються

672

Індустрія онлайн-казино процвітає і, на думку експертів, тільки зростатиме найближче десятиліття. У 2023 році ігрові заклади України продовжують працювати та сплачувати величезні податки. Однак, щоб ресурс залишався популярним та конкурентоспроможним, гемблінговим операторам доводиться проводити кропітку роботу та залучати професіоналів високого рівня. І тут в гру вступають адміністратори оглядів онлайн-казино. 

Експерти галузі, такі як Олена Билиця з команди Prointernet casino стверджують, що саме вони відіграють вирішальну роль у інформуванні та орієнтуванні гравців. Авторитетні спеціалісти знають, на що звернути увагу в першу чергу, і дають свою об’єктивну оцінку сайту. І цій оцінці довіряють гемблери.

Управління оглядовим сайтом онлайн-казино – це велика справа

На перший погляд здається, що управляти оглядовим сайтом це не робота, а суцільний відпочинок. Однак так думати може тільки той, хто ніколи не читав хороший конструктивний відгук про казино. На мою думку, написати якісний огляд надзвичайно важко та відповідально. Складніше хіба що управління цілим сайтом з оглядом.

Труднощі для копірайтерів та редакторів викликає величезний об’єм інформації, яку потрібно знайти, перевірити та написати свої думки стосовно цього. Починаючи від ліцензії і закінчуючи відгуками – професійні оглядові сайти власноруч перевіряють все. 

Автор самостійно реєструється на сайті казино (оцінює цей процес), перевіряє на собі дію акційних пропозицій, зручність гемблінгової платформи, звертається в саппорт, щоб на практиці побачити, як швидко там йому допоможуть. А крім цього, ще треба посидіти на різних форумах та зібрати відгуки клієнтів. Тому за красиво написаним текстом стоїть великий обсяг виконаної роботи. Причому не однією людиною, а цілою командою.

Найпоширеніші помилки операторів

Редакційний відділ хоче тішити своїх клієнтів якісною роботою та та цікавими матеріалами. Однак, іноді майданчики все ж таки роблять певні помилки, які можуть коштувати втратою цільової аудиторії. Щоб не допускати таких небажаних ситуацій, варто знати, на що в першу чергу звернути увагу.

Читайте чому Мінцифри хочуть реорганізувати КРАІЛ.

Контент сайту

Галузеві експерти наголошують, що контент на сайті з оглядами онлайн-казино повинен бути завжди свіжим, а інформація про бонуси, депозити, ігровий асортимент – актуальною. Завдання оглядових платформ полягає саме в цьому. Читачі заходять на такі сайти, щоб дізнатися актуальну інформацію про казино. І якщо написане в огляді не відповідає тому, що вони побачать, довіра буде втрачена.

Ще одна причина, яка відштовхує цільових читачів – орфографічні, пунктуаційні, смислові, стилістичні помилки. Зі свого досвіду знаю, наскільки важко читати неякісний текст, а потім ще й здогадуватися, що автор цим хотів сказати. 

Найкраще сприймається коротка інформація по суті, без лірики і води. Круто, коли сайт роблять адаптованим під потрібну мову, але в такому випадку треба долучати носіїв мови для вичитки. І ще краще – кваліфікованих носіїв мови, які розуміються в темі гемблінгу.

Користувацький досвід

Оскільки в сучасному світі майже у кожного є мобільний телефон, на відміну від ноутбука або комп’ютера, то потрібно адаптувати сайт під мобільну версію. Саме тому у своїй професійній діяльності експерти звертають особливу увагу на мобільну версію чи додаток казино.

Важливу роль відіграє також дизайн сайту. Чим більш візуально привабливий сайт, тим більше шансів, що новий користувач залишиться на ньому надовго. Кожен з нас в першу чергу візуальний естет.

Важливо також враховувати користувацький досвід. Бажано, щоб все було інтуїтивно зрозуміло навіть новачку.

Технічна підтримка користувача з адміністрацією сайту – ще один момент, якому присвячується максимум уваги. Працівники мають бути компетентними. При чому, не щоб якісно та швидко відповідати на запитання читачів, а для вирішення питання користувача.

Дотримання нормативних вимог і юридичні проблеми

Більшість експертів, і я з ними погоджуюсь, стверджують, що орієнтування в правовому процесі азартних ігор є досить трудомістким. Все дуже швидко змінюється, вносяться численні поправки в закони, і важливо бути в курсі останніх подій. Якщо вчасно не відреагувати, то наслідки можуть бути критичними. У певних випадках діяльність сайту може йти у розріз із чинним законодавством країни.

Відсутність врахування відгуків користувачів

Неврахування відгуків і думок гравців також сповільнює розвиток азартного бізнесу. Зазвичай користувачі звертають увагу на ті самі аспекти. Тому, якщо є скарги на конкретний факт, варто його розглянути та вирішити. Якщо цього не зробити, гемблери можуть перейти до конкурентів та залишити негативний відгук про байдужість адміністрації до своїх клієнтів. Відгуки користувачів – це співпраця та інтерактив між закладом та його клієнтами. Крім того, досвід гравців – це ще одна перевірка всієї інформації, яка представлена на оглядових сайтах.

Непослідовність у методології рецензування

Ще одним відштовхуючим читачів моментом виступає непослідовне застосування критеріїв оцінювання або зміна методології оцінювання без належного на те обґрунтування. Відсутність стандартизованої бази для перевірки онлайн-казино призводить до ненадійних оглядів. Автор може пропустити важливі моменти або взяти їх «‎з голови»‎, а це недопустимо при написанні конструктивних обʼєктивних оглядів.

Адміністраторам оглядів онлайн-казино важливо знати про ці помилки та прагнути до точності, справедливості та прозорості своїх оцінок, щоб підтримувати довіру та авторитет своїх платформ. Також важливо пам’ятати, що автор огляду також несе відповідальність за представлений ним матеріал та має бути стовідсотково впевненим у кожному написаному слові.

Матеріали створені фахівцями від проєкта Про Інтернет казино – Оленою Билицею та Антоном Савченко.