додому благоустрій Підвищити вартість проїзду у маршрутках з 2-ох до 2,50 гривень вимагають і...

Підвищити вартість проїзду у маршрутках з 2-ох до 2,50 гривень вимагають і далі тернопільські перевізники

609

Підвищити вартість проїзду у маршрутках з 2 до 2,5 гривень сьогодні під стінами управління транспорту, комунікацій та зв’язку Тернопільської міської ради вимагали перевізники. З такою ж вимогою вони приходили і минулого тижня, 12 лютого. Тоді їм пообіцяли, що Антимонопольний комітет та комісія з питань тарифів ціни переглянуть, проте поки що робити це не поспішають.

Перевізник: "Вже той тариф, який був актуальний 2,5, який був тарифом розвитку вже просто являється тарифом виживання зараз. Вже нема про розвиток нічого. Потім знов в Інтернеті напишуть, шо їздять гроби і так далі. А шо буде їздити, якщо ми не маєм за шо вже ремонтувати навіть і знову тягнем час".

Перевізники, які сьогодні пікетували під стінами управління транспорту, комунікацій та зв’язку Тернопільської міської ради скаржились – від червня минулого року вже вп'яте подають розрахунки на зміну тарифів, але як Комісія з питань тарифів, так і Антимонопольний комітет щоразу їх відхиляють.

Олег Горошок, директор ПП "Тернвояж": "Мало би бути хоча б 3 гривні. Тут не просять 3, тут просять хоча би 2,50 і збілшити також в соціальному режимі хоча би до 2 гривень. Тому що на соціальних маршрутках теж багато людей. І не хватає тих коштів якщо він перевіз навіть на заправку".

Працювати так і надалі – неможливо, кажуть перевізники. Технічний стан автобусів – жахливий, бо на їх ремонт нема грошей. А це, в першу чергу, небезпека для пасажирів.

Олег Горошок, директор ПП "Тернвояж": "Ми розумієм прекрасно, що людям це дорого, що це є людські кошти, але якщо не буде того тарифу, то просто не буде чим возити тих людей. Може таке статись, що не буде просто за шо ремонтувати, а якщо не буде за що ремонтувати, просто транспорт буде менше виїжджати. До кардинальних мір ніхто не йде і не хоче тих кардинальних мір, бо тому що ми всі розумієм, що кожній людині треба попасти на роботу, але треба чимось везти і чимось заправляти".

Іван Задорожний, голова Асоціації перевізників Тернополя: "Це ми виходимо на такий рівень, щоб ми не були в збитках. Ви ж самі бачите – колеса дорогі, запчастини дорогі, дзпаливо дороге, не дай Бог в когось мотор якийсь де. Це дуже велика сума грошей викидається. Топлева араратура, бо зима пішла, вони вже трошки автобуси не нові, мають по 7-8 років. Вони потребують більше вкладень".

Що маршрутки Тернополя зупиняться повністю перевізники заперечують, проте якщо тариф і надалі становитиме 2 гривні, автобусів значно поменшає.

Ігор Мединський, начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку міськради Тернополя: "Попередній раз, коли цей пікет був організований, ми перевізникам довели те, що вони повинні додати ще окремі підтверджуючі документи. Зрозуміло, що документи були донесені ними, були відправлені і  в комісію з питань тарифів, і в Антимонопольний комітет. Зрозуміло, що не може так оперативно одна і друга структура цю донесену інформацію, яку запитували".

Поки Комісія з питань тарифів і Антимонопольний комітет вирішують, що робити, перевізники вимагають, аби питання підвищення тарифів у маршрутних таксі Тернополя розглянули вже на найближчому засіданні виконкому.