додому освіта Нагородили призерів та переможців конкурсу “Творча молодь – майбутнє маркетингу”

Нагородили призерів та переможців конкурсу “Творча молодь – майбутнє маркетингу”

502

Переможців та призерів обласного конкурсу "Творча молодь-майбутнє маркетингу" нагородили за кращі творчі роботи та презентації. Участь у конкурсі взяли 80 учнів 10 та 11 класів тернопільських шкіл, а також студенти закладів освіти перших та других рівнів акредитації. Телекомпанія ТV-4, а саме відділ реклами та маркетингу цікавиться майбутніми професійними маркетологами, а тому активно підтримує такі конкурси.

"Маркетинг навколо нас – плюси та мінуси" – на таку тему підготувала роботу та презнетацію учениця 10 класу 24-ї школи Тернополя. Дівчина переконана, участь у таких конкурсах неодмінно допоможе не помилитись у виборі професії.

Ірина Чайка, учениця 10 класу школи №24 Тернополя: "Це справді цікаво, тому що я дізналась про ті речі, які я не замічала в повсякденному житті. Наприклад про розміщення товару, де чисто психологічно розмістити з права на ліво, і це не просто так, а треба продумати кожен елемент цієї роботи і це справді цікаво".

Лілія Горбаль, студентка Тернопільського коледжу харчових технологій та торгівлі: "Ми двоє розробляли цю ідею, в нас чорно-білий ролик, весь ролик складається з малюнків, які ми двоє намалювали".

Вибір майбутньої професії є важливим для кожного учня чи студента, переконані організатори заходу. А щоб допомогти школярам зробити цей вибір вдалим, організували такий конкурс. Змагання проходили у таких номінаціях: кращий відеоролик на соціальниу тематику, краща презентація комерційної реклами, оригінальна презентація навчального закладу та краща творча робота на тему "Маркетолог – професія майбутнього".

Світлана Семенюк, доцент кафедри маркетингу ТНТУ ім.І.Пулюя: "Ми ставили перед собою мету – стимулювати творчий та креативний пошук молоді серед учнів випускних класів шкіл, щоб вони проявили думки творчі, креативні, щоб вони могли їх реалізувати в ході подальшої діяльності".

Впродовж конурсу вісімдесят учнів та студентів мали унікальну можливість співпрацювати з реальними бінес-компаніями, створювали для них рекламні ролики. Майбутніми професійними маркетологами цікавиться і телекомпанія ТV-4,  а тому активно бере участь у конкурсах, які сприяють обізнаності тернопільської молоді у сфері маркетингу та реклами.  

Наталія Нездропа, менеджер відділу реклами та маркетингу ТОВ "ТV-4": "І те, що сьогодні факультет маркетингу організували такий конкурс для старшокасників, це є дуже важливо, тому що є розуміння відеореклами, як такої, стає більш широка аудиторія людей, які приходять, це креативні люди і звичайно приємно, що підростає молоде покоління, яке має креативне мисленя і звичайно, це майбутні працівники нашого телеканалу".