«TV-4» – телеканал для сімейного перегляду. Гасло – «TV-4 – з Вами щодня».
Команда каналу поставила головну мету: створити якісне регіональне телебачення і йде до неї вже понад 32 роки. TV-4 працює із місцевою інформацією, розповідає про людей, проблеми та перспективи саме Тернопільщини. Мешканці області можуть побачити себе, своїх рідних та знайомих, обговорити і взяти безпосередню участь у вирішенні проблем міста і області. Зворотний зв’язок із споживачами контенту – це довіра, сформована упродовж трьох десятиліть.
Місія компанії
«Мовимо про все важливе для мешканців регіону, про них самих і разом з ними; показуємо чим живе і чого прагне Тернопільщина, оперативно і достовірно – про все нове і цікаве».
Щоденна робота журналістів, найсвіжіші місцеві новини, якісний власний продукт принесли телекомпанії TV-4 визнання в області і в Україні.
Історія
TV-4 розпочав мовлення 16 вересня 1991 року. Тоді це був перший недержавний телеканал в регіоні. У 1991 році глядачі Тернопільщини могли бачити в ефірі програми лише трьох каналів: УТ-1; УТ-2/УТ-3 та Останкіно. Четвертою кнопкою телевізорів став новостворений місцевий телеканал, звідси і назва — TV-4.
Аудиторія компанії
Телевізійна аудиторія – понад 1,2 млн. глядачів, чоловіки та жінки, віком від 25 до 65 років, мешканці Тернопільської та частково сусідніх Хмельницької, Львівської, Рівненської та Івано-Франківської областей.
Діджитал- аудиторія
Понад 90% – відвідувачі з України (Тернопіль, Київ, ін.).
61,6% – жінки, 38,4% – чоловіки.
23,56% – 35-44 роки
21,67% – 55-64 роки
17,02% – 45-54 роки
16,76% – 25-34 роки
10,99% – 18-24 роки
10% – 65+ років
YouTube – 40,1 тис. користувачів
Facebook – 77 тис. підписників
Охоплення – 1 247 900; 7 340 коментарів/місяць
Жінки – 70,6%
Чоловіки – 29,4%
Середній вік – 35-44 роки (їх 20%)
Instagram публікації – 2000 охоплення
TikTok – 2 000 переглядів
Телеграм (розвиток нової платформи) – понад 200 переглядів щодня кожної публікації, постійне зростання підписників
Сайт – 4000-6000 користувачів/добу
Концепція
Телевізійне мовлення каналу передбачає роботу, насамперед, з місцевою інформацією, розповіді про людей, про проблеми та перспективи саме Тернопільської області. Мешканці краю можуть побачити себе, своїх рідних та знайомих, обговорити і взяти безпосередню участь у вирішенні місцевих проблем.
Великим викликом для роботи телекомпанії стало повномасштабне вторгнення. Аби глядачі вчасно отримували найоперативнішу інформацію, канал першим почав повідомляти про повітряну небезпеку, як по телебаченню, так і в соцмережах, робити прямі включення з брифінгів, он-лайн-трансляції важливих подій, з перших днів долучився до ретрансляції марафону «Єдині новини». Логічне збільшення інформаційного контенту кардинально не змінило програмної концепції – мовити про людей, успіхи, проблеми і перспективи області. З початку війни на каналі вийшли телепроєкти: «Давайте перевіримо», «Допоможемо. Зможемо. Переможемо!», «Всі свої» (про потреби і можливості для ВПО), «Дякую тобі», «Працюємо заради Перемоги!», «Все буде Україна!», «Цінуй справжнє», а також на базі телекомпанії було створено медіа-хаб для медійників з інших регіонів, які змушені були тимчасово переїхати на Тернопільщину.
Контент
На телеканалі «TV-4» 29% – це авторські програми власного виробництва.
Основна інформаційна програма каналу «Провінційні вісті» – лідер новин Тернопілля. Слоган – «Тут події стають новинами!». Оперативно, вчасно, достовірно і правдиво – принцип роботи команди новинарів.
У центрі уваги програм та передач, сюжетів – потреби бійців на фронті, робота в тилу, виклики, пов’язані з роботою ЖКГ в умовах війни, психологічна допомога та підтримка переселенців, успішні і надихаючі історії героїв на фронті та в тилу.