Головна благоустрій Дороги в області спробують покращити об’єднавши зусилля влади, бізнесу та райавтодорів

Дороги в області спробують покращити об’єднавши зусилля влади, бізнесу та райавтодорів

286

Якість доріг на Тернопільщині не в найкращому стані, і це ні для кого не секрет. Про існуючі проблеми і недопрацювання автодорівців області говорив заступник голови Державного агентства автомобільних доріг України Олександр Харченко, який у понеділок, 11  листопада, представляв нового начальника Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Сергія Гната.

Нових доріг на Тернопільщині нині будують мало, а втримати в належному стані існуючі дається непросто, каже заступник голови Державного агентства автомобільних доріг України. Їх руйнують і зими і важковаговий транспорт, на який дороги, більшість яких збудовано десятки років тому, не розраховані. На вчасний і належний ремонт не завжди достатньо грошей. Водночас на стан доріг впливає і інше, пояснює Олександр Харченко: цього року на Тернопільщину запланували більше 100 мільйонів гривень, із них автодорівцям області надійшло біля 90 мільйонів, які використали, та не надто раціонально.

Олександр Харченко, заступник голови Державного агентства автомобільних доріг України: "На сьогодні з цих 90 мільйонів гривень, якщо подивитися на структуру робіт, яку ви виконуєте, на дороги ви відправляєте, от вцілому по місяцям. Я спеціально даже заставив, ми зробили наказ і на сьогодні контролюємо кошти, які йдуть по крайній мірі в кількісному виразі, які йдуть на покриття, які йдуть на обстановку, які йдуть на білядорожні роботи, на чергування і так далі. На сьогоднішній день по місяцям ви на проїжджу частину направляли 33%, 46%, на цей місяць заплановано, біля 50%, на проїжджу частину".

Жорстко  Олександр Харченко відреагував на певний шум у залі. Тут він пригадав прогалини у роботі минулої зими, тоді автодорівці Тернопільщини отримали біля 45 мільйонів гривень.

Олександр Харченко, заступник голови Державного агентства автомобільних доріг України: "Досить цікаво було б розібратися по самим роботам і по тому, якою технікою і як ви їх виконували, як технологічно правильно виконували, і як ви потім всі ці роботи запроцентували. Якщо передивитися і перерахувати прийняті обсяги на кількість наявної техніки, яка є в вас в господарствах, так в вас ті бідні грейдера по дорогам їздять із швидкістю 150 кілометрів на годину, ото цікаво".

Для забезпечення належного проїзду на усіх дорогах області взимку йде мова про активізацїю співпраці керівників райдержадміністрацій та дорожників і залучення до цього місцевих бізнесресурсів. Нині у окремих районах вже спільно готують посипні матеріали та взялися за підготовку наявної техніки.

Валенти Хоптян, голова Тернопільської ОДА: "Голова райадміністрації от, був на доповіді, Степан Пилипович з Теребовлі, де говорить: "Надана допомога, вивезено 2 тисячі піску, найшов солярку і пісок і транспорт. Вивезено і сьогодні вони вже готові до роботи по цьому напрямку в зимовий період". Я звертаюся до всіх керівників районів разом з райавтодорами, але ми розуміємо, що сьогодні можливості голови райадміністрації трошки більше чим керівника райавтодору. І тому я звертаюсь до вас, що якщо чекати, пока прийдуть кошти, то ми можем знов увійти в зиму і знов не будем готові".

Взяти до уваги почуте пообіцяв новий начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Сергій Гнат, який уже поділився із підлеглими про найближчі наміри у роботі.

Сергій Гнат, начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області: "Будем дуже економно підходити до грошей. Ті, які нам виділяє Укравтодор, для того, щоб затративши менше коштів на зимове утримання, ми могли більше коштів приділити проїжджій частині, тому ж ямковому ремонту, вирівнювальному ремонту. Якщо ми будем витрачати кошти на зимове утримання в такому режимі, як ми провели зиму 12-13 року, ми знов в середині року будем стояти в ямах, в коліях і безпорадні без грошей. Тому зі сторони служби автомобільних доріг ми будем дуже детально підходити і дуже скурпульозно підходити до ваших актів виконаних робіт".

Коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here