додому Новини Четвертокласники та другокласники Тернополя змагалися між собою на альтернативній олімпіаді

Четвертокласники та другокласники Тернополя змагалися між собою на альтернативній олімпіаді

661

Четвертокласники та другокласники Тернополя змагалися, хто більше знає. Команда молодших, під назвою “Перчики”, прагнула втерти носа старшим “Бувалим”. Хто виявився сильнішим у інтелектуальному протистоянні?

“Надія Тернополя” – це комплексна альтернативна міська олімпіада. Вона відбувається вже втретє, та цьогоріч формат заходу дещо оновили. Якщо раніше у ній брали участь лише четвертокласники, то тепер у брейн-ринзі вони змагаються із другокласниками. Кожного із школярів урочисто оголошують. Вони виходять із залу, аби зайняти місце поруч із іншими членами своєї команди за круглим столом. Команда “Бувалих” зібрала четвертокласників – це така собі збірна Тернополя. Її учасників відібрали під час інтелектуального кастингу.

– Перед фіналом, як сьогодні, ми проводимо такі інтелектуальні кастинги. Тобто, школи подають дітей, які бажають брати участь в цій олімпіаді, ми проводимо декілька турів, вибіркові кастинги, вибираємо переможців-півфіналістів і от сьогодні ми проводимо фінал такої олімпіади, – пояснює методист Тернопільського комунального центру науково-освітніх інновацій та моніторингу Надія Гордіюк.

– Друга команда – команда “Перчиків”, які не випадково так називаються. Вони представляють класи інтелект-України, такі два других класи є поки є у 24-й школі і школі з поглибленим вивченням іноземних мов на Східному масиві. Цікаво, що класними керівниками в цих обох класах суто випадково вийшли вчителі з прізвищем Перчик. Тому ми вирішили так назвати цю команду, – розказує координатор науково-дослідницької лабораторії якості навчання обдарованої дитини Микола Николин.

Другокласники-перчики, впевнені організатори олімпіади, можуть дати перцю бувалим. Адже четвертокласники не мають над ними великої переваги. Завдання брейн-рингу переважно логічні. Вони вимагають від учасників більше мислення, аніж знань.

– Це логічні задачі, розраховані для другого класу. Зрозуміло, чому для 2 класу – з одного боку цікаво перевірити так звані залишкові знання у четвертокласників, тобто те, що в них залишилось через 2 роки навчання. А з другого боку цікаво подивитися, а що ж знають юні інтелектуали Тернополя. Тобто вони в рівних практично умовах, – говорить Микола Николин.

На олімпіаду запросили і школярів, які на кастингу показали непогані результати, проте не увійшли до команд. Інспектори збірних таємним голосуванням, згідно до правил, можуть замінити ними тих учасників, які не приносять користі команді.

Школярі грають у команді лише до того моменту, допоки вчителі не оголосять про міцне лідерство однієї із команд. Тоді гра припиняється та переростає в індивідуальне змагання. Адже лише один школяр має право здобути звання “Надія Тернополя”. Цьогоріч ним став Владислав Козар – із команди “Бувалих”.