додому благоустрій Трохи більше 7 млн. грн. запланували витратити на поточний ремонт доріг у...

Трохи більше 7 млн. грн. запланували витратити на поточний ремонт доріг у Тернополі у 2013 році

814

Трохи більше семи мільйонів гривень запланували витратити на поточний ремонт доріг у Тернополі цього року. Розпочали латати міські дороги ще наприкінці січня – на початку лютого, кажуть у відділі технагляду Тернопільської міськради. Одне підприємство впоратись з усіма тернопільськими ямами не може. Тому цього року ці обов'язки розділили між трьома організаціями. Основами ямкового ремонту цікавилась Юлія Судомир.

Збаразьке кільце, що на східному масиві Тернополя, планували ремонтувати поточно. Та коли зійшов сніг, а разом з ним і асфальт, стало зрозуміло, що без капіталього ремонту тут не обійтись. Зараз на цю ділянку дороги виготовляють відповідну документацію. Для того, щоб розпочати капітально ремонтувати дороги, комунальники чекають тепла, а тим часом латають ями. Відповідальними за добрі дороги у Тернополі цього року є три підприємства. Одне із них комунальне підприємство "Тернопільська міська шляхо-експлуатаційна дільниця" відповідає за заміну решіток та колодязів. А ще від початку лютого працівники підприємства ліквідовують на дорогах міста глибокі вибоїни, засипаючи їх щебенем.

Олег Вітик, начальник відділу технагляду Тернопільської міськради: "Друга угода заключена з ТОВ "Ріо Україна" – це так званий новий метод, метод використання відходів від холодного фрезирування прогріванням інфрачервоним опроміненням. Цей метод дуже широко використовується в Європі. Відходи від холодного фрезирування засипаютьсяв бункер, це такий причіп, який прогріває в бункері до температури асфальту цю холодну фризу і тоді пальниками опускається плита 1м 80 на 2 м 20, вона прогріває цю територію до основи".

Такий метод, запозичений у Чехії, себе виправдовує, розповідає Олег Вітик, проте коли тане сніг, він, як і будь-який інший, неефективний. Поки що таким методом відремонтували відрізки двох вулиць – 32 метри на Шашкевича та 120 метрів на вулиці 15 Квітня. Минулого року так званим "методом інфрачервоного опромінення" у Тернополі зробили дві вулиці – Вербицького і Чубинського. Сьогодні їх станом у відділі технагляду задоволені. Первагами у першочерговості ямкового ремонту користуються найаварійніші ділянки дороги, а також ті, де це дозволяє вологість.

Олег Вітик, начальник відділу технагляду Тернопільської міськради: "Настільки складно нам працювати, тому що всюди дороги перегружені, транспорту багато: і міського, і приватного транспорту, тому вирішили працювати тільки вночі. Хочу також добавити, що були 2 випадки, коли практично 2 джипи чуть не наїхали на наших працівників при умові, що були виставлені знаки  стоїть мигалка. Напевно, будемо залучати співробітників ДАІ для виконання цих робіт".

На поточний ремонт доріг у Тернополі поки що виділили трохи більше семи мільйонів гривень.

Олег Вітик, начальник відділу технагляду Тернопільської міськради: "КП "МШЕД" має на поточний ямковий ремонт 4 200, ліквідація трішин – це КП "Мч…" також близько 500 тисяч і на інфрачервоне – порядку 800 тисяч і на тротуари – близько мільйона, це все складає 7 мільйонів 100 тисяч".

Також угоду на днях підпишуть з "Міськшляхрембудом". Комунальне підприємство відповідатиме за фрезирування та нарізання карт, але розпочне роботу тоді, коли погода стабілізується. Цього року, розповідає Олег Вітик, ремонту потребують чи не усі вулиці Тернополя.