додому освіта Четвертого січня розпочнеться реєстрація на зовнішнє незалежне оцінювання

Четвертого січня розпочнеться реєстрація на зовнішнє незалежне оцінювання

716

Уже з перших днів Нового року розпочнеться реєстрація на зовнішнє незалежне оцінювання. Триватиме вона два місяці: з 4 січня до 5 березня. Складати тестування можна максимум з чотирьох предметів. Обов'язковим для випускників, як і раніше, є тест з української мови та літератури. За прогнозами організаторів зовнішнього незалежного оцінювання, у 2013 році в області тести складатимуть близько семи тисяч абітурієнтів.

Реєстрація на зовнішнє незалежне оцінювання, як і минулого року – індивідуальна. Спочатку майбутньому вступнику потрібно визначитися зі спеціальностями та дізнатися у приймальній комісії чи на сайті вишу потрібні для вступу предмети.  З 4 січня на сайті Українського центру оцінювання якості освіти буде доступна програма, з допомогою якої потрібно заповнити заяву-реєстраційну картку. Програму необхідно завантажити на комп'ютер, заповнити усі поля і роздрукувати заяву.

– Заповнивши заяву-реєстраційну картку і вклеївши туди у відведені місця дві фотокартки розміром 3*4 см ми ще готуємо копію паспорта. А також довідку із школи про те, що він у цьому році закінчує той чи інший навчальний заклад, пояснює заступник директора ТОКІППО з питань ЗНО та моніторингу якості освіти Юрій Шайнюк. – Для тих абітурієнтів, які вже закінчили навчальний заклад у попередні роки, то копію атестата про повну занальну середню освіту

На копіях документів, що надаються для реєстрації, потрібно написати: «Згідно з оригіналом», поставити дату, підпис і зазначити прізвище та  ініціали. Увесь пакет документів потрібно надіслати рекомендованим листом в Івано-Франківський регіональний цетр оцінювання якості освіти. У регіональному центрі опрацьовуватимуть документи вступника. Якщо вони належно оформлені, то на вказану при реєстрації домашню адресу надійде лист із сертифікатом. У цьому сертифікаті будуть зазначені номер та пін-код, за якими кожен абітурієнт зможе зайти на персональну Інтернет-сторінку та слідкувати за усіма змінами вступної кампанії. У вступників буде також можливість внести зміни у реєстраційні дані.

– Після 5 березня ще надається право протягом двох тижнів вносити зміни до своїх персональних даних, які вказані у реєстраційній картці. Це на той випадок, якщо хтось змінив якісь свої реквізити чи паспорт. чи прізвище або передумав складати ті предмети,  а хоче вибрати інші. Це дається йому таке право. Він може це зробити протягом встановленого терміну реєстрації або ще плюс тих чотирнадцять днів після 5 березня, – каже Юрій Шайнюк.

І хоч реєстрація індивідуальна, у Тернополі діятиме інформаційно-реєстраційний пукт на базі Тернопільського національного технічного університету. Звертутися за допомогою можна також на номери гарячої лінії. В Івано-Франківську –  0342 – 75 – 09 – 75, у Тернополі – 0352 – 43 – 57 – 85