Тернопільський тролейбусний парк збільшився на 8 машин. Місто знову купило електротранспорт, яким уже користувалися в Чехії. У комунальному підприємстві “Тернопільелектротранс” запевняють, це якісні машини, які забезпечать пасажирам комфортний проїзд, а бюджет Тернополя таким чином зекономлять.
Стан наявних тернопільських тролейбусів, які експлуатують більш як 30 років, м’яко кажучи – незадовільний. Аби оновити тролейбусний парк абсолютно новими одиницями електротранспорту – необхідно десятки мільйонів гривень. Щоб зекономити і зберегти електротранспорт у Тернополі, вирішили купувати чеські тролейбуси, які вже були у використанні.
– Показує практика, що вони досить довго служать тут, їх вартість получається сьогодні, навіть при тому, що євро зросло майже вдвічі, відповідно до минулого року, з розмитненням, доставкою – виходить в межах 350-370 тисяч. Тоді коли новий тролейбус коштує від 2,5 до 3 мільйонів. Це, по-перше, екологічно-чистий транспорт, а по-друге, це транспорт, який реально люблять тернополяни, це сьогодні найдешевший вид транспорту в місті, плюс він перевозить всіх пільговиків без обмежень, – пояснює міський голова Тернополя Сергій Надал.
– По статистиці, вони мають найменшу кількість з’їздів, відповідно до них йдуть всі сертифікати по проходженнях капітального ремонту. Я думаю, що ми доростемо до європейського рівня і будемо раз в 10 років проводити капітальний ремонт. Ми вже не перший рік купуємо тролейбуси, то транспорті засоби їздять 5-7 років без ремонтів, – каже начальник КП “Тернопільелектротранс” Андрій Мастюх.
Тролейбусний парк Тернополя збільшиться на вісім машин. Чотири вже є на території підприємства “Терноапільміськелектротранс”, сьогодні привезуть ще два тролейбуси, і ще два знаходяться в Чехії на розвантаженні.
– Ці тролейбуси мають загальної пасажиромісткості – 120 місць, 36 – сидячих місць. Ми направляємо ці транспортні засоби туди, де є найбільша кількість пасажирів, щоб зменшити незручності. Щоб ми мали можливість забрати всього пільговика, бо Ви знаєте, що було обмеження, відповідно, щоб і платному пасажиру було зручно, – говорить Андрій Мастюх.
Загалом за останні три роки вдалося оновити тролейбусний парк на більше як 35%, каже міський голова Сергій Надал.
– За останні три роки ми оновили рухомий склад транспортного депо на 18 нових тролейбусів. Є плани розвивати його і надалі. Зараз є доручення, що вже починаючи з нового року створити нову тролейбусну мережу. Тобто, збудувати нові кілометри тролейбусних ліній, придбати нові тролейбуси, для того, щоб по можливості максимально відмовлятися від автобусного транспорту, зробити максимально можливий рух за допомогою тролейбусів. Звичайно за виключенням тих районів, де це зробити буде неможливо, через певні труднощі із заїздами, виїздами.
Нові тролейбуси курсуватимуть в Тернополі вже у листопаді.