Надійний інтернет у наш час не є рідкістю. Це важлива необхідність, як для домашнього ПК, так ы цілого офісу тієї чи іншої компанії. Тому великі оператори розмежовують інтернет для офісу та пропозиції для домашніх користувачів. Оператор «Київстар» не є винятком, де пропонується великий набір додаткових послуг для бізнес-клієнтів.
Незалежно від розташування підприємства все одно буде підібрано оптимальну технологію підключення з урахуванням вимог і запитів бізнесу. Прокладаючи інтернет в офіс, наперед фахівці виконують так зване проєктування та враховують вимоги клієнтів. Відповідна інфраструктура дозволить у майбутньому провести масштабування та скористатися додатковим набором послуг.
Чому обирають Київстар?
Інтернет доступний по всій території України та навіть далеко за її межами. У другому випадку створюються міжнародні канали, забезпечуючи доступ до мережі незалежно від розташування офісу та бізнесу зокрема. Це важливо, коли бізнес працює одночасно на дві країни.
Застосування нових стандартів зв’язку дозволяє забезпечити високу швидкість інтернету у будь-який куточок країни. Крім того, під потреби бізнесу в будь-який момент можна збільшити пропускну здатність. Працездатність мереж постійно аналізується і за потреби стабілізується, тому перебої виключені.
Технології підключення
Використовується кілька способів підключення інтернету до офісу:
- GPON. Сучасна технологія із застосуванням волоконно-оптичного кабелю, де сигнал передається за допомогою мережевого, а не електричного імпульсу. Він забезпечує високу швидкість та виключає збої при високому навантаженні;
- XGS-PON. Прогресивна технологія із пропускною здатністю до 10 Гбіт/с. Затримка сигналу низька, висока стійкість до відмов, що є ідеальним для роботи корпоративних клієнтів з великими обсягами даних;
- Ethernet. Відмінне рішення для невеликої мережі. Для підключення використовується волоконно-оптичний кабель або вита пара.
У багатьох випадках вибір очевидний – найкраще з’єднання та швидкість, але не завжди бізнесу важливі ці параметри.
Додаткові послуги
У кожному випадку є можливість замовити додаткові IP-адреси, але також є інші послуги:
- реєстрація та підтримка доменних імен;
- анонсування автономної системи клієнта;
- хостинг;
- захист від DDOS-атак;
- оренда обладнання;
- Wi-Fi покриття.
Залежно від бізнесу та конкретного об’єкта формується свій формат мережі. Вона детально проектується та заздалегідь оцінюється, готується та налаштовується. Іноді потрібно сформувати локальну мережу з виходом в інтернет на великому підприємстві у віддаленій локації, іноді підключити інтернет для кількох працівників та підготувати Wi-Fi для відвідувачів.
Не зайвим разом з інтернетом організувати IP-телефонію, віртуальну АТС, номер 0800 або побудувати повноцінний call-центр. З клієнтом підписується договір на підключення та подальше обслуговування, зазначаються актуальні дані, вартість, обов’язки обох сторін. Кожний корпоративний клієнт може отримати швидку консультацію по запиту.
Публікацію створено у межах рекламної співпраці.