додому благоустрій Майже 500 скарг прийняли волонтери гарячої лінії акції “Чистий під’їзд – чисте...

Майже 500 скарг прийняли волонтери гарячої лінії акції “Чистий під’їзд – чисте місто”

584

Двомісячник контролю за наданням житлово-комунальних послуг завершився у Тернополі. Впродовж цього часу у міській раді працювала гаряча лінія, на яку і надходили скарги та пропозиції городян. До її роботи залучили 7 волонтерів – молодих студентів. Напередодні за активність та підтримку волонтерського руху, небайдужим тернополянам подякував міський голова.

Впродовж 2 місяців 7 молодих волонтерів приймали телефонні дзвінки тернополян, реєстрували скарги, передали їх виконавцям, тобто ЖЕКам, та проконтролювали виконання. Впродовж роботи гарячої лінії молоді люди прийняли майже 500 скарг, найбільше тернополяни нарікали на стан будинків, дахів та прибудинкових територій.

Світлана Фаленда, волонтер: "Ми приймали дзвінки від мешканців Тернополя, які звертались до нас з певними проблемами, пов'язані з ЖЕКами, наприклад поганий стан доріг, прибудинкової території, зламані дитмайданчики, або наприклад на території двох багатоповерхівок один дитмайданчик і зламаний. Отримавши звернення, ми вносили в базу даних, потім ЖЕКи мали також доступ до цієї бази даних, і в них були відмітки виконано чи перенесені терміни, і кожної п'ятниці ми телефонували до людей і перевіряли, чи це дійсно виконано".

Волонтерський рух у Тернополі розвивається, молодих людей все частіше залучають до проведення масових заходів, каже міський голова Тернополя. Зокрема – чемпіонату світу з водно-моторного спорту, Галицької дефіляди, святкування з нагоди Дня міста. Вперше волонтери взяли участь у двомісячнику контролю роботи ЖЕКів.

Сергій Надал, міський голова Тернополя: "Це є нормальна практика в усьому цивілізованому світі, це дає можливість людям не тільки попрацювати тут, але й набратись якогось певного досвіду, отримати нові знання. А місто отримує можливість додатково використовувати їхній ресурс і потенціал для себе".