Контент-мейкерка Зоряна розповідає своїм клієнтам Олі та Колі – засновникам бренду аксесуарів “Лакі”, ідею зйомки відео у ТікТок. Вони вже кілька років успішно працюють як бізнесмени, утім досвіду роботи на камеру пара не має, то ж без кількох дублів не обходиться.
Засновникам компанії сьогодні важко уявити свій бренд без присутності у соціальних мережі. Це не тільки найзручніші майданчики для спілкування, але й чудовий інструмент для підвищення впізнаваності серед користувачів та залучення нових клієнтів. Оля та Микола це зрозуміли ще у далекому 2017-тому році.
Так оригінальні гаманці від Олі почали замовляти у інстаграм зі швидкістю світла. Тоді й пара зрозуміла: вони рухаються у правильному напрямку.
Мережа TikTok вже кілька років набирає неймовірну популярність серед користувачів. Хтось вважає, що цей застосунок є розважальним , а хтось бачить в ньому потенціал продажів і якісний маркетинговий інструмент. І правильно робить, сьогодні це не єдина мережа, де просувати свій бренд можна безкоштовно. Щоправда, у рекомендації відео зайде лише тоді, коли ваш контент є актуальним, каже контен-мейкерка тернопільської Тік-Ток агенції Зоряна.
Кожен бізнес має свою історію, а кожна мережа — свої можливості. Щоб зрозуміти, яку соцмережу варто використовувати для вашого бізнесу, потрібно розібратися в кожній з них чи то самостійно, чи з допомогою професійної команди, утім точно ігнорувати цю сторону життя вашого бренду не варто.