
* Телекомпанія TV-4 вітає своїх партнерів, компанію “Агросем” з ювілеєм! Дякуємо за співпрацю! Бажаємо процвітання та розвитку!
Саме так народилась компанія «Агросем». «У той час з партнерами займався вирощуванням насіннєвого матеріалу для бельгійської компанії-виробника насіння цукрового буряку Сесвандерхаве. Виникла ідея, а чому б не замкнути цикл: вирощування -> переробка -> продаж. Тобто розпочати дистрибуційний бізнес насіння цукрових буряків. Я поділився цією ідею з Олегом Звягінцевим та запропонував йому розвивати цей бізнес разом. Олег мене підтримав. З цього і розпочався «Агросем», – розповідає співфундатор компанії Олександр Вайнер.
«Дата народження 9 вересня – це символічна для нас дата запису у моїй трудовій книжці про прийом на роботу в «Агросем», – додає співзасновник компанії Олег Звягінцев. Тоді команда «Агросем» налічувала троє працівників. Протягом першого сезону робота невпинно кипіла в невеличкому офісі з двох кімнат. «Перший сезон все робили на колінах та з коліс, – згадує Олег. – Але той перший сезон був супер вдалим – ми продали 58 тисяч посівних одиниць насіння цукрових буряків! Перевищити це досягнення вдалось лише у 2011 році, маючи вже цілу команду продавців».
Десять років – немалий проміжок часу, протягом якого маленька компанія «Агросем» пройшла через низку труднощів. «Напевно, найважчим випробуванням для нас була фінансова криза 2008-2009 рр., – згадує Олександр Вайнер. – Ми тільки почали, в нас не було майже ніякого власного фінансового ресурсу. Думаю, тоді майже всі були не готові до кризи, і ті, що вже давно працювали, також. Всі наші зобов’язання перед постачальниками були у валюті. Кожен день слідкував за коливанням курсу. Та ще й ціни на сільгосппродукцію катастрофічно обвалились. Наші клієнти виявились неспроможними погасити борг за поставлений товар в повному обсязі. Деякі просто скористались ситуацією та відмовлялись платити. Півтора роки нас просто лихоманило. Але ми вистояли і загартувалися. Ми відкрили нові можливості, нові напрямки діяльності. Будь-яка криза – це можливість скинути зайве, перегрупуватись та рухатись в правильному напрямку. Криза – явище тимчасове. Головне вміти встати над ситуацією, зазирнути вперед, та зрозуміти, що буде після кризи. Наше кредо – ми ніколи не здаємось!»
Та подолавши непередбачувані ситуації та витримавши важкі часи, компанія перетворилась в потужне підприємство із командою, яка налічує більше, ніж 200 працівників, 8 представництв та дилерських центрів, та понад 50 регіональних представників по всій Україні, в підприємство, що володіє потужною логістичною мережею та службою агрономічної підтримки. Сьогодні ТОВ «Агросем» є однією з провідних компаній, що працює на аграрному ринку України. Вона активно займається впровадженням передових технологій, новинок селекції, мінеральних добрив та провідної сільськогосподарської техніки.
Провідні світові бренди цінують і довіряють дистриб’юцію компанії «Агросем». Співпраця компанії з найбільшими світовими виробниками насіння дозволяє українським аграріям придбати якісні гібриди та сорти сільськогосподарських культур.
З 2008 року компанія є офіційним дистриб’ютором добрив Yara. А протягом трьох останніх років «Агросем» вже є лідером з продажу продукції Yara на ринку України.
З серпня 2014 року ТОВ «Агросем» є офіційним дилером техніки John Deere в Західній Україні. З кожним роком на теренах України компанія створює та відкриває нові Дилерські центри з продажу та сервісного обслуговування сільськогосподарської техніки John Deere.
Отже на сьогодні “Агросем” – це українська аграрна компанія-дилер з міжнародним поглядом; це команда експертів у інноваційному сільському господарстві, незважаючи на кордони і обмеження!
«Сьогодні компанія “Агросем” відходить від традиційних підходів реалізації ресурсів і техніки для сільського господарства. У рамках Національного Дня Поля відбулася презентація нового брендингу «Агросем», – розповідає директор компанії Олексій Кулик. – Компанія представила не лише зміну корпоративних кольорів, а й заявила про новий, більш професійний підхід та ширший спектр вирішення питань у сфері обслуговування аграрного сектору. Об’єднуючи навколо себе світових лідерів-партнерів, команда фахівців пропонує ефективні технологічні, технічні та фінансові рішення для ведення аграрного бізнесу. Це визначає сучасну стратегію «Агросему» – «Ми змінюємось разом зі світом!» Для нас такі зміни є дуже важливими. Ми еволюціонуємо. Ми вийшли на новий рівень якості: від складу портфелю продуктів до сервісів.»
Компанія оцінює світовий досвід та обирає найкраще для українських аграріїв, представляючи відомі міжнародні бренди насіння, техніки, добрив.
- Якою ви бачите «Агросем» у майбутньому? Про що мрієте для компанії?
- «Агросем» майбутнього – це провідник інновацій у сільському господарстві, команда високо мотивованих професіоналів-однодумців, які пишаються справою, яку роблять, та творять новітню історію сільського-господарства України, – відповідає Олег Звягінцев.
Ми починаємо друге десятиліття!