додому Новини Утримувати та розвивати Тернопільський аеропорт готова міська рада

Утримувати та розвивати Тернопільський аеропорт готова міська рада

658

Бути чи не бути Тернопільському аеропорту? Поки обласна влада шукає гроші на погашення його боргів, міська каже, що готова взяти летовище під своє крило і знайти інвесторів. Проте на заваді обом перспективам – сесія обласної ради, яка досі не відбулась. Попри це чиновники все ж розробляють програму розвитку аеропорту і пишуть відповідні звернення до уряду.

Тут давно приземлялась велика авіація. Та й тернополяни про рейсові літаки вже забули. Чиновники кажуть, Тернопільський аеропорт списувати рано. Він діючий, бо сертифікований до 2016 року. І приймати літаки готовий.

Микола Головач, перший заступник голови Тернопільської облдержадміністрації: "Бетонна полоса, яка має розміри 2 км 8 м на 42 метри, дає можливість приймати повітряні судна до 68 тонн. Це літаки класу Аеробус А320 або Боїнг-737. Зрозуміло, що іншого типу літаки, але до 68 тонн".

Підремонтували приміщення аеровокзалу, відновили митний термінал. Щогодини він може пропускати 80 людей. І все б добре, якби не борги.
Більше 2 мільйонів по зарплатні, трохи менше до Пенсійного фонду і ще півмільйона податки. Попри це програму розвитку аеропорту розробили. І 700 тисяч гривень обласна влада готова виділити, аби тільки сесія обласної ради відбулась. А далі – суцільні перспективи.

Микола Головач, перший заступник голови Тернопільської облдержадміністрації: "Туроператори запропонували відновити рейс в рамках туру вихідного дня Тернопіль-Краків. Аналогічні звернення є провідних туроператорів України про відновлення рейсу Тернопіль-Москва".

От тільки інвестори розвивати тернопільський аеропорт не поспішають. Знайти спонсорів і навіть власні гроші вкласти готова міська влада.

Сергій Надал, міський голова Тернополя: "Сьогодні головною проблемою є те, що земельна ділянка, на якій знаходиться аеропорт не оформлена за аеропортом, а це 164 га землі. Відповідно, який інвестор прийде сюди вкладати кошти, якщо він має лише напівзруйноване приміщення. Ми готові оплатити роботи, зв'язані з виміром землі, це 300 тисяч гривень. І просимо передати земельну лілянку, закріпити її за комунальним підприємством міськради, ми забезпечимо ефективну роботу і експлуатацію".

Керівництво аеропорту запевняє, хоча з пів тисячі працівників залишилось лише 35, обласна влада напризволяще їх не залишає. Аби тільки сесія відбулась, гроші будуть. Але інвестора треба. Тому тут готові співпрацювати з міською владою.

Леонід Кожевніков, перший заступник директора Тернопільського аеропорту: "Ми не проти, Сергій Віталійович був у нас, прекрасно контактуємо. Там також поки є питання організаційні. Нехай вирішують. Аеродром в Тернополі буде, запам'ятайте. Поки ми є, аеродром буде".