додому Новини Унікальний інструмент для товарного бізнесу у Тернополі: SITNIKS CRM

Унікальний інструмент для товарного бізнесу у Тернополі: SITNIKS CRM

138

Тернопільські підприємці масово хапаються за голову з думками про те, як можна оптимізувати діяльність бізнесу без великих витрат. 45% власників онлайн-шопів у 2025 році перейшли до використання інноваційних CRM-систем, які допомогли автоматизувати більшість рутинних задач та опанувати хаос. SITNIKS CRM – це унікальний інструмент для автоматизації та оптимізації бізнес-процесів. Система обладнана потужними аналітичними функціями, має 100+ інтеграцій, мобільний додаток та можливість адаптуватися під особливі потреби бізнесу. Які ще переваги CRM відмітили підприємці у Тернополі, читайте далі.

Must have функції SITNIKS CRM для товарного бізнесу:

ЧИНОМ CRM-СИСТЕМА ЗБІЛЬШУЄ ПРИБУТКИ БІЗНЕСУ:

  1. Централізація даних.

Перше, що одразу сподобалось власникам онлайн-шопів – це можливість збирати та зберігати дані в єдиній системі. Менеджерам магазину не потрібно власноруч збирати інформацію про клієнтів з різних джерел, що зазвичай щоденно “з’їдає” понад 2 години робочого часу, варто лише зробити пару кліків і всі дані, як на долоні

2. Управління складом.

SITNIKS CRM надає потужні інструменти для управління складом, дозволяючи вести точний облік товарних запасів, стежити за залишками та організовувати ефективне зберігання.

3. Автоматизація комунікацій.

CRM здатна автоматизувати повідомлення про статуси доставки та зміни у замовленнях, що на 50% знижує час на рутинні завдання. Автоматизація звільняє час співробітників на інші, більш важливі задачі, що дозволяє націлити увагу саме на продажі.

4. Інтеграція зі сторонніми сервісами.

Можливість інтеграції з лідируючими українськими поштовими сервісами, такими як Нова Пошта та УкрПошта, спрощує процеси оформлення замовлень та доставки, а також автоматизує такі процеси, як створення ТТН, сповіщення про зміни у замовленні та ін.

5. Платіжний модуль.

Унікальний платіжний інструмент Sitniks Pay, що вмонтований прямо у ваші чати в Instagram, перетворює соціальні мережі на ефективні торговельні майданчики, забезпечуючи зручність та безпеку транзакцій.

6. Мобільний додаток.

Керувати бізнесом на ходу можливо, якщо ви маєте мобільний додаток SITNIKS CRM. Всі чати, замовлення, склад, звіти, календар та ін. – все це може бути у вас в кишені.

На сьогоднішній день, SITNIKS CRM допомогла вже більше 10 000 компаній налагодити рутинні процеси, пришвидшити процес обробки замовлень та збільшити обсяги продажів. Хочете також? Не гальмуйте, скоріше скористайтесь безкоштовним пробним періодом протягом 14 днів та переконайтесь, що інновації – це те, чого потребує ваш бізнес!

*на правах реклами