додому Новини У Тернополі триває перевірка відкритої частини тестів з англійської мови

У Тернополі триває перевірка відкритої частини тестів з англійської мови

837

vlcsnap-2015-06-15-18h09m02s150У Тернополі триває перевірка відкритої частини тестів з англійської мови. Вже традиційно у четвертій школі міста зібрали найкращих вчителів. Цьогорічне творче завдання, яке стояло перед учасниками тестування, – написати лист до друга: який вид спорту краще обрати.

Закриті тести, де абітурієнти у відповідній графі з відповіддю ставили хрестик, перевіряють, скануючи на комп’ютері. А творчу частину перевіряють вчителі. Це найкращі педагоги і фахівці. Напередодні у четвертій школі отримали опечатані контейнери з роботами абітурієнтів. Цьогоріч вчителі перевірять майже дві тисячі тестових завдань з англійської мови. П’ятнадцять відсотків із них пусті: абітурієнти жодним реченням не відповіли на творче завдання.

-Минулого року я можу порівняти, то було 17%. Так що трішки зменшилася кількість тих робіт, де діти не починали творче завдання. Хоча англійська мова не є обов’язковим іспитом, як от українська, а за вибором. Так що повинні були би прийти діти, які більш ніж достатньо підготовлені, – розповідає відповідальна за пункт перевірки тестових завдань з англійської мови у Тернополі Оксана Кулянда.

Над перевіркою робіт працює дві групи вчителів по двадцять у кожній. Почали перевірку педагоги ще 13 червня, а завтра її вже планують завершити. Цього року вперше немає перехресної перевірки. Це означає, що одну роботу оцінює один екзаменатор, тож і відповідальність більша.

– Немає уже перехресної перевірки. Навантаження, відповідальність і на екзаменаторів, а тим більше на старших екзаменаторів набагато серйозніша. Старшим екзаменаторам доводиться фактично переглянути десять відсотків робіт, які уже перевірили екзаменатори. Їм складніше, – говорить Оксана Кулянда.

Творче завдання цього року – це лист до друга про спорт. Екзаменатори кажуть: із завданням абітурієнтам пощастило.

– Написати особистий лист-відповідь другові про те, що він вирішив вибрати ще один вид спорту крім того, чим він займається, дати пораду добре він робить чи ні і потім розповісти, якими видами спорту захоплюєшся чи займаєшся сам. Я вважаю, що це дуже гарна тема для дітей, знайома, що їм легко писати, так і результати таке показують, що письмові завдання гарно написані, – говорить старший екзаменатор пункту перевірки тестових завдань з англійської мови у Тернополі Людмила Лось.

Максимально за творче завдання можна отримати чотирнадцять балів. Кожна робота – зашифрована, тож вчителям залишається лише здогадуватися, звідки вони надійшли. Судячи з усього, випускники добре підготувалися.

– Роботи вищого рівня. Звичайно, з непоганою насиченою лекскою, граматичним матеріалом, граматичні конструкції у порівнянні з минулим роком, – розказує екзаменатор пункту перевірки тестових завдань з англійської мови у Тернополі Ірина Дзюба.

Екзаменатори кажуть, хотілося б кращу шкалу оцінювання, щоб найкращі роботи могли отримувати значну перевагу в балах.

– Ми не можемо зробити диференціації між дітьми, які дійсно в написали досить непогано, з тими, що ми оцінюємо на один бал і знову ж таки, які є досить слабкі, але ми оцінюємо в один бал. В принципі 14 балів і 5 балів – це досить невелика різниця для того, щоб оцінити належного того учня, який має високий рівень, – каже екзаменатор пункту перевірки тестових завдань з англійської мови у Тернополі Ірина Дзюба.