
Водіїв тернопільських маршруток перевіряють. Від 23 січня представники муніципальної, патрульної поліції, а також служби надзвичайних ситуацій проводять рейди і слідкують за тим, чи дотримуються перевізники умов договору з міською радою. Зокрема, чи видають водії електронні квитки пасажирам. В результаті перевірок, лише у перший день було написано три заяви у правоохоронні органи на водіїв порушників. Разом з тим, вимагати свій квиток мають і пасажири. Адже у місті працюють контролери, які штрафують тих, хто їде без квитка.
–Видаю, коли є можливість. Ну от, як я їду, то я не можу так відволікатися, – каже водій маршрутки №14 ЛЮБОМИР.
Та схоже на те, звикнути до нової системи оплати проїзду не можуть ні водії, ні пасажири. Одні забувають видавати квитки, інші – їх брати.
–Не беруть, я даю, вони не беруть. Ну я ж кожному не можу, розумієте, – розповідає водій маршрутки №14 ЛЮБОМИР.
За свою пасивність доведеться платити. Громадський транспорт та зупинки міста перевіряють контролери. Зокрема – стежать за тим, аби усі пасажири мали квитки на проїзд. В іншому випадку – порушників штрафують. З 23 січня розпочали перевіряти і водіїв. Рейди проводить муніципальна, патрульна поліція спільно з службою надзвичайних ситуацій.
–За результатами вчорашнього рейду було виявлено водіїв 3 транспортних засобів, які не видали належним чином електронні квитки. Двоє з них видали талончики старого взірця, а один взагалі відмовився давати квиток за проїзд. Відповідно до цього, були написані заяви в правоохоронні органи та відібрано пояснення від свідків даних подій і для вирішення питання по суті, – розповідає начальник управління муніципальної поліції Тернопільської міської ради ІГОР МАКСИМІВ.
–Ну, хотілось би трошки ввічливіших водіїв і хотілось би, щоб збоку біля водія сидів якийсь кондуктор, чи шось типу того, який би видавав квиточки, видавав здачу і який би не хамив, як мінімум.
–Трохи мало маршруток, завжди зранку мало місця в маршрутках і приходиться тулитися.
–Приходиш, в основному є місце вільне, можна зустріти вільне, присісти собі. Ну то, що хотіло б ся, щоб можливо було більш чистіше, свіжіше.
А тим часом, поки тернополяни думають, як покращити умови проїзду у маршрутках, у міській раді вже все придумали. І вже найближчим часом громадський транспорт Тернополя, зокрема, маршрутна мережа, може зазнати суттєвих змін. 22 січня усім приватним перевізникам були вручені офіційні листи-повідомлення про припинення їх діяльності з 1 лютого. Ті перевізники, які протягом цього часу зможуть забезпечити виконання умов, які передбачені конкурсом та договором, будуть допущенні до подальших перевезень. А тим часом, Тернопіль веде активні перемовини з банком щодо отримання кредиту на придбання 40-50 транспортних засобів для перевезення пасажирів. Таким чином місто хоче створити єдину муніципальну транспортну систему.