Головна Новини Субсидію можна отримати, заповнивши лише два документи (приклад)

Субсидію можна отримати, заповнивши лише два документи (приклад)

1446

zzz004Субсидію можна отримати, заповнивши лише два документи: заяву і декларацію про доходи. Їх подавати має не обов’язково власник житла, а будь-хто із зареєстрованих у помешканні. Подати документи потрібно після 1 травня. У Тернополі їх необхідно приносити у ЖЕК або в управління соціальної політики.

У заяві на отримання субсидії потрібно вказати: своє прізвище, ім’я і по-батькові, контактний номер телефону, номер паспорта та ідентифікаційний номер. Далі необхідно в таблиці зазначити правильну назву та номери рахунків установ, які надають комунальні послуги і з якими сім’я має укладені угоди. Це, наприклад, підприємства з водо-, газопостачання, електроенергії і так далі.

– Дуже важливо, щоб той, хто заповнює заяву, прочитав її докінця, все те, що написано в цій заяві. Сім’я у разі зміни обставин, які можуть вплинути на призначення житлової субсидії, тобто зміни у складі сім’ї. Це хтось прописався, хтось виписався, або якщо сім’я придбала майно разово на суму більшу як 50 тисяч гривень, то ця сім’я зобов’язана про це повідомити в управління соціальної політики, – розповідає  в.о. начальника управління соціальної політики Тернопільської міськради Володимир Сулима.

У декларація про доходи сім’ї теж потрібно вказати прізвище, ім’я та по-батькові заявника, загальну площу квартири чи будинку. Далі потрібно вказати у таблиці усіх зареєстрованих у помешканні. Якщо ж людина у помешканні прописана, але там не проживає, то треба звернутися із заявою в ЖЕК і в управління соціальної політики і надати підтверджуючий документ, що ця людина живе за іншою адресою. Навпроти кожного зареєстрованого треба написати дату, рік народження та індентифікаційний код. Далі треба вказати інформацію про доходи сім’ї. У рядку за який період вказується 2014 рік. Тобто дохід враховують не за півроку, як це було раніше, а за попередній рік. У наступній таблиці потрібно вказати прізвища та ініціали членів сім’ї, вид доходу, сума доходу і джерело. Вид доходу – це зарплата, пенсія, стипендія, відсотки за депозит та щомісячна допомога на дитину, одноразову в розмірі десять тисяч гривень вказувати не потрібно. Дохід слід писати без урахування податку з доходу фізичних осіб.

– Дуже важливо, щоб свою заробітну плату особи, які працюють, щоб вони не зі слів заповняли декларацію, а щоб вони обов’язково звернулися у свою бухгалтерію, щоб видали їм довідку не для нас, а для них. Якщо це пенсіонер або особа, яка одержує соціальну допомогу, то не потрібно вказувати розмір пенсії або допомоги тому, що вже є багато звернень до Пенсійного фонду, до нас, щоб отримати довідку і вказати правильний дохід. Ми самостійно будемо брати цю інформацію з бази даних нашої і Пенсійного фонду, – каже Володимир Сулима.

Джерело доходу – це місце роботи, пенсійний фонд або університет. Якщо ж людина працездатного віку не працює, то її також треба вказати у таблиці і написати: “не працює”. Тоді при розрахунку субсидії для цієї людини закладений місячний дохід 1218 гривень. В окрему таблицю потрібно внести інформацію про витрати, які разово перевищують суму 50 тисяч гривень. Якщо такі були у 2014 році, то зараз субсидії сім’я не отримає, якщо покупку зробити у 2015 році то зараз субсидія буде, а у 2016 році ні. Працівники соціального управління закликають інформацію подавати правдиву, бо інакше – штраф.

– Якщо у декларації про доходи буде невірно вказані доходи і субсидія буде призначена, а житлові субсидії будуть дуже високі. Це ж пізніше буде встановлено при звірці з фіскальною службою, пенсійним фондом. Мешканцям доведеться повертати дуже великі кошти і ще й в подвійному розмірі, – говорить Володимир Сулима.

Коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here