Головна суспільство Неякісні товари, обмін купленої речі та гарантійний ремонт – найчастіші проблеми покупців

Неякісні товари, обмін купленої речі та гарантійний ремонт – найчастіші проблеми покупців

257

Неякісні товари, обміні купленої речі та гарантійний ремонт – це проблеми, з якими найчастіше зустрічаються покупці Тернопільщини. В інспекції з питань захисту прав споживачів радять дивитися на термін придатності товарів, зберігати чеки, а при потребі звертатися до інспекторів.

Якщо людина купила товар належної якості, але їй не сподобалася форма, габарити, колір товару, чи з інших причин його не можна використати за призначенням, впродовж 14 днів покупець має право обміняти придбану річ.

– Є певні нюанси: даний товар повинен бути не в користуванні, повинні бути збережені ярлики, і документ, що засвідчує сам факт купівлі даного товару, – розповідає завідувач юридичним сектором Інспекції з питань захисту прав споживачів у Тернопільській області Тетяна Трінька-Яворська.

Якщо ж придбаний товар неякісний чи поламався, людина може вимагати пропорційного зменшення ціни або ж ремонту у встановлений законом термін, тобто впродовж 14 днів.

– Що стосується продовольчих товарів, то якщо продовольчий товар ми купили, і він є неналежної якості, то ми повинні в межах строку придатності даного товару звернутися до продавця, і він зобов'язаний нам обміняти на товар належної якості або ж повернути гроші за даний товар, – пояснює Тетяна Трінька-Яворська.

В будь-якому випадку необхідно мати підтвердження тої чи іншої покупки, відтак в Інспекції прав споживачів радять вимагати у всіх підприємців чеки.

– В супермаркетах, магазинах, зрозуміло, що нам надають чек. Однак, на вимогу споживача, згідно з законом про права споживачів, підприємці зобов'язані видавати квитанції, що засвідчують даний факт купівлі. Або це може бути навіть гарантійний талон, якщо це стосується побутової техніки, в якому також зазначена дата покупки даного товару, – каже інспектор.

Якщо ж Ви купили неякісний товар чи навіть належної якості, але у вас виникають проблеми з обміном, відшкодуванням грошей, ремонтом, можете звертатися в Інспекцію з питань захисту прав споживачів.

– Дане звернення законом про звернення споживачів передбачено, що має бути прізвище, ім'я, по-батькові даного споживача, далі викладено суть самого зверення, місце проживання. Обов'язково воно має бути підписане із зазначенням дати. І споживачі визначають, яку ж умову вони ставлять: або повернення коштів, або заміна товару, є різні варіанти.

Звернення в Інспекції з питань захисту прав споживачів розглядають впродовж місяця, деколи процедуру продовжують до 45 днів.

Коментарі

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here