додому Новини Як стати фінансово грамотним або повірити у свій талант вчать дітей у...

Як стати фінансово грамотним або повірити у свій талант вчать дітей у благодійному фонді “Карітас Тернопіль”

561
Як стати фінансово грамотним або повірити у свій талант. У благодійному фонді “Карітас Тернопіль” втілюють проєкт під назвою “Діти та війна: соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю”. На такій платформі допомагають розкриватися підліткам та краще досліджувати себе. Як відбуваються заняття в рамках проєкту – далі у сюжеті.
Ці хлопці та дівчата – учасники проєкту “Діти та війна: соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю”. Чи не щодня вони приходять у простір поспілкуватися з однолітками та різними фахівцями. Адже метою такого проєкту є психосоціальна та педагогічна робота з молоддю.

Аліна Муц, координаторка дитячих проєктів у благодійному фонді “Карітас”, кажеп: “Діти можуть перебувати в тих умовах, де їх розуміють, підтримують, де ніколи не критикуватимуть, і не зазначають на якихось слабких сторонах чи негативах. Зазвичай наші фахівці бачать тільки сильні сторони дітей і на цьому ми робимо акцент”.

Фінансова грамотність, психологія – це частина тих занять, які відбуваються в рамках ініціативи щодня. Проєкт “Діти та війна: соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю” реалізовує тернопільський благодійний фонд “Карітас”. На платформі учасники спільно працюють з соціальними педагогами та психологами.

Вікторія Пилипцюк, учасниця проєкту “Діти та війна: соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю”, ділиться:
“Я ходжу в “Карітас” вже рік. І обрала цей простір тому що тут дуже багато заходів, які допомагають дітям розвиватися, не бути замкнутим, і дуже багато цікавих проектів”.

Також підлітки разом подорожують, долучаються до волонтерських справ, фізичних та творчих активностей. На тренінгах та майстер-класи запрошують і людей різних професій, які діляться своїм досвідом.

Вікторія Ханас – психологиня проєкту. Фахівчиня каже: для підлітків актуальною залишається тема спілкування з батьками. Крім цього, вони разом обговорюють і інші напрямки. До прикладу, як працювати над своєю самооцінкою чи психологічною стійкістю, пізнавати себе краще, соціалізовуватися тощо.
“На всіх заняттях – групова чи індивідуальна психологічна робота, вони максимально розкриті, і це дуже класно впливає на роботу і на результати, з якими вони заходять в проєкт, якими є під час проєкту і вже коли виходять. Вони впевненіші, відкритіші, спокійні, задоволені собою”, – каже вона.

Такі результати в рамках проєкту мотивують спеціалістів ще більше підтримувати підлітків та показувати: кожен заслуговує на щастя та на можливість стати кращою версією себе.