додому суспільство Асоціація жінок з’ясує, скільки позитиву у продукті регіональних ЗМІ

Асоціація жінок з’ясує, скільки позитиву у продукті регіональних ЗМІ

559

Аби інформаційний простір відображав не тільки проблеми і ризики, а був наповнений позитивом та емоціями, на Тернопільщині започаткували проект "Дослідження морально-етичних норм та гендерних питань у сучасних регіональних медіа". Проект за сприяння Американської неурядової організації "Інтерньюс Нетворк" впроваджується вперше в Україні і також має на меті покращити співпрацю між медіа та громадськими організаціями.

Презентувала проект "Дослідження морально-етичних норм та гендерних питань у сучасних регіональних медіа" Тернопільська обласна Асоціація Жінок. Проект має дві мети. Перша – дослідити, наскільки жінки впливають на якість сучасного медіа-простору, адже на думку організаторів, жінки більш схильні до позитивних новин. Друга мета – збільшити різноманітність інформації за допомогою співпраці ЗМІ та громадських організацій.

Лариса Римар, керівник проекту, голова Тернопільської обласної Асоціації жінок: "Сьогодні всім відомо, що інформаційний простір, він є дуже неоднозначний і сьогодні експертне середовище занепокоєне тим рівнем негативної інформації, яка має місце в інформаційних блоках, на інтернет-ресурсах.  На нашу думку, це питання маємо дослідити таким чином, наскільки жінки презентовані в сучасній журналістиці".

Проект працюватиме півроку, в його рамках організовуватимуть інформаційно-навчальні заходи, тренінги, он-лайн дебати, а також моніторитимуть засоби масової інформації Тернопільщини. Працюватимуть за основними трьома критеріями – емоційне забарвлення поданої інформації, гендерний аспект та оцінка якості.   

Роман Соломонюк, медіа-координатор проекту: "В рамках проекту різні інформаційно-навчальні заходи, де представники ЗМІ будуть пояснювати, що їм потрібно, а громадські організації навчаться, як це робити. Для того буде проводитись моніторинг ЗМІ".

Юрій Кулик, експерт проекту, керівник проектів Маркетингової агенції: "Читач хоче читати позитивні новини і не має значення, чи то інформація місцевого, чи центрального, чи світового рівня, але читач хоче позитиву. На жаль, наші телеканали, маю на увазі центральні – мені прикро, коли ти включаєш – ти бачиш новину – вбивство, то, то, то".

Очікуваний результат цього проекту, кажуть організатори, збільшення позитивної інформації як в інтернеті, так і на телебаченні та у друкованих ЗМІ. Лише взявши за основу інформації позитив, українське суспільство буде відображене об'єктивно, переконані експерти проекту.