додому Новини Ключі для електронної здачі звітів у податкову можна отримати безкоштовно

Ключі для електронної здачі звітів у податкову можна отримати безкоштовно

801

Державна податкова служба в Тернопільській області переходить на електронну звітність. Це запроваджують, аби платникам податків спростити процедуру подання звітів. Для цього потрібно мати доступ до мережі Інтернет, спеціалізоване програмне забезпечення, чинні сертифікати ключів та угоду про визнання електронних документів. Наразі подавати звітність в електронному вигляді – не обов'язково, тому паперові звіти не скасовані.

Переваг електронної звітності перед паперовою чимало, кажуть у Державній податковій службі в Тернопільській області.
 
– Це економія як робочого часу платника податків, так і економія його коштів. По-друге, система перевіряє звітність на арифметичні помилки – це є оперативність надання інформації в електронній формі, а також зручність. Зручність полягає насамперед в тому, що платнику податків не обов'язково встигнути в певний час подати звітність, наприклад, до 18 години. Він це може зробити 7 днів на тиждень і 24 години на день, незалежно вихідний, святковий, чи неробочий це, – каже заступник начальника відділу взаємодії із засосбами масової інформації та громадськістю ДПС в Тернопільській області Андрій Руцький.
 
Аби подавати звіти в електронному вигляді, платнику податків потрібно мати доступ до Інтернету, електронний цифровий підпис, угоду з податковим органом за місцем реєстрації про визнання електронних документів, а також спеціальне програмне забезпечення, яке дозволяє формувати звіти і відправляти їх податковому органу.
 
– Знову ж таки, в платника є вибір – скористатися комерційними пропозиціями, тими програмними продуктами, які формують звітність у форматах, затверджених ДПС України та дозволяють направити на шлюз ДПС України, або скористатись тим програмним забезпеченням, яке надає ДПС України безкоштовно. Це програмне забезпечення можна отримати або в органі ДПС по місцю реєстрації, або на офіційному веб-сайті ДПС України у рубриці "Платникам податків про електронну звітність", – каже заступник начальника управління інформатизації та обліку платників податків ДПС в Тернопільській області Наталя Солтис.
 
Щодо отримання електронного цифрового підпису, то процедура тут проста і триває всього 25 хвилин. Аби отримати безкоштовний цифровий підпис, платник податків повинен пройти кілька етапів.
 
– Спочатку ознайомитись з регламентом акредитованого центру сертифікації ключів, переглянути договір про надання електронного цифрового підпису. В разі погодження з цим договором потрібно написати заяву приєднання до цього договору, а також надати певний перелік документів. Повний перелік документів знаходиться на сайті Центру сертифікації ключів в розділі "Реєстрація користувачів", – розповів завідувач сектору реєстрації  при ДПС України в Тернопільськіій області управління сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДПС України Ігор Вадзюк.
 
Більше інформації про те, як перейти на електронну звітність, можна дізнатися на офіційному сайті Державної податкової служби в Тернопільській області.
 
TV-4