![vlcsnap-2017-12-15-17h45m32s065](https://tv4.te.ua/wp-content/uploads/2017/12/vlcsnap-2017-12-15-17h45m32s065-1.jpg)
Перша Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості тернопільських медіа відбулась у Тернополі. Експерти зробили висновок, жінок-експертів та героїнь утричі менше, аніж чоловіків. Оксана Ярош – гендерна експертка проекту “Гендерний простір сучасної журналістики ” жартує, якщо інопланетянин приїде до Тернополя і купить газету, то зробить висновок, що жінки тут не живуть.
Незважаючи на те, що у тернопільській журналістиці понад 90% жінок, значно переважають матеріали, де героями та експертами виступають саме чоловіки. І в друкованих, і в онлайн-медіа Тернопільщини жінок-експертів та героїнь утричі менше, аніж чоловіків. Це не завжди правильно чи об’єктивно, але так традиційно склалося, кажуть експерти. Однак, якщо вітчизняна журналістська спільнота прагне відповідати стандартам незалежних медіа і гарно заробляти, фахівці рекомендують подавати гендерно збалансовану інформацію.
-Отож в 17 році, що відбулося. Ми промоніторили, спочатку в лютому місяці, а тоді в серпні в двадцяти двох областях України в кожній області п’ять друкованих і п’ять інтернет-видань. Я хочу щоб ви перейнялися цією цифрою сто вісімдесят тисяч матеріалів.
У друкованих медіа експертками публікацій були майже 26%, героїнями – приблизно 24%. Вирівнюється кількість експертів та героїв на Тернопільщині хіба в галузі медицини. Удвічі менше жінки давали свої оцінки у темах освіти, розваг. Водночас, частіше коментували теми волонтерства.
-В нас дуже мало жінок депутатів, я не найшла жодної публікації де би жінка депутат, щось коментувала, героїні були.
Якщо інопланетянин приїде до Тернополя і купить газету, то зробить висновок, що жінки тут не живуть, – жартує Оксана Ярош, наголошуючи, що конкуретно спроможний журналіст має дотримуватись балансу у виборі експертів та героїв публікації.