додому Новини Використовуємо чат-боти для просування інтернет-магазину

Використовуємо чат-боти для просування інтернет-магазину

129

Як використовувати чат-боти для просування онлайн-магазину?

Унаслідок розвитку конкуренції на ринку сьогодні інтернет-магазинам доводиться шукати нові способи залучення й утримання клієнтів. І один з найбільш перспективних інструментів для цих цілей – чат-боти в месенджерах і на сайті.

Далі розберемося, навіщо Вашому інтернет-магазину потрібен чат-бот, як правильно його впровадити та використовувати для підвищення продажів і лояльності клієнтів. А дізнатися докладніше про інші ефективні способи збільшити відвідуваність інтернет-магазину можна ось тут.

Чому чат-боти ефективні в просуванні інтернет-магазинів?

  • Моментальні відповіді на запитання потенційних покупців знижують ймовірність відходу з сайту і підвищують шанси на конверсію. Споживачі вважають дуже важливим отримати швидку відповідь на питання при зверненні до бренду. Чат-боти забезпечують миттєву реакцію 24/7, що критично для утримання клієнтів на сайті.
  • Готові добірки та бандли супутніх товарів, які бот може запропонувати під час діалогу, збільшують середній чек. Техніка апсейлу і крос-сейлу дає змогу дозакрити клієнтську потребу в комплексі та підвищити суму замовлення. Наприклад, підписка Amazon Prime збільшила середні витрати користувача на 150% на рік.
  • Проактивні розсилки ботом персоналізованих пропозицій, знижок і нагадувань стимулюють повернутися і зробити нову покупку. Утримання наявних клієнтів у 5-25 разів дешевше за залучення нових (HBR). Регулярна комунікація через чат-бот підтримує відносини з покупцями та стимулює повторні замовлення.

Однак, чат-боти, не єдиний гарний спосіб просування інтернет-магазину. Для справжнього збільшення аудиторії радимо також додатково замовити рекламу для онлайн-магазину, вести сторінки для бізнесу у соціальних мережах, підключити e-mail розсилку та інші інструменти.

Як працюють чат-боти в онлайн-магазині?

Це програми на основі штучного інтелекту, які імітують людське спілкування з користувачами в текстовому або голосовому форматі. Серед основних функцій чат-ботів в онлайн-рітейлі:

  1. Консультування щодо товарів і послуг. Боти можуть надавати детальну інформацію про продукти, допомагати з вибором, знаходити потрібні товари за параметрами або ключовими словами. За даними Juniper Research, 70% запитів клієнтів до 2024 року будуть оброблятися ботами.
  2. Персоналізація пропозицій. Чат-боти аналізують дані про вподобання та поведінку користувачів і можуть давати персоналізовані рекомендації товарів, знижок та акцій. Споживачі охочіше купують у брендів, які пам’ятають їх і дають релевантні пропозиції.
  3. Оформлення замовлень. Боти можуть приймати замовлення, уточнювати деталі доставки та інформувати про зміну статусу замовлення. Інтелектуальні чат-боти також можуть розпізнавати сумніви й заперечення клієнтів і відповідати на них, допомагаючи прийняти рішення про покупку.
  4. Збір зворотного зв’язку. Боти можуть проводити опитування, збирати відгуки та пропозиції клієнтів. Аналіз цих даних допомагає покращувати асортимент, сервіс і маркетинг магазину.

*на правах реклами