додому Новини Кросування автозапчастин, як елемент онлайн-продаж

Кросування автозапчастин, як елемент онлайн-продаж

491

Більшість продавців онлайн-ресурсів розуміють, що ефективність роботи багато в чому залежить від асортименту. Для автозапчастин існують бази кросів, що створюються виробниками запчастин, які за своїми характеристиками практично не відрізняються від оригінальних продуктів. Взаємозамінність існує не для всіх позицій, тому кожен, хто пов’язаний з продажами, повинен добре розбиратися в даному питанні.

На думку фахівців, застосовується декілька видів кросів. Їх поділяють на групи:

  1. Прямі кроси, коли одну деталь можна замінити іншою, без шкоди для безпеки транспортного засобу;
  2. Односторонні кроси, дія яких можна назвати одностороннім. Наприклад, крос прекрасно діють відносно однієї моделі і може застосовуватися до іншої, але зворотному порядку це вже неможливо;
  3. Непрямі кроси актуальні для одного вузла. Наприклад, для сайлентблока, що залежить від номера важеля.

У цьому питанні необхідно враховувати всі можливі тонкощі. І тільки професійну пораду допоможе покупцеві вибрати відповідний продукт. Продавцям подібні знання просто необхідні для збільшення обсягу продажів

Звідки беруться бази кросів?

У мережі можна знайти безліч привабливих пропозицій щодо бази кросів. Це можуть бути платні або безкоштовні ресурси. Складність полягає в тому, що пропоновані бази можуть бути складені непрофесійно. Інформація часто не враховує наявності численних аналогів. Крім того, в подібних базах може не виявитися рекомендацій почне можливості заміни тієї чи іншої запчастини, а також про те, чи є кроси прямими або односторонніми. Професійні продавці, які розуміють важливість використання правильної інформації не використовують подібні бази.

Компанія Avtopro.ua має власний експертний відділ, де фахівцями обробляється вся доступна інформація по продуктам і зв’язується з кросами. При цьому враховуються особливості кожного номера і можливість використання позиції в різних моделях транспорту. Подібна база дає покупцям вичерпну інформацію про деталі, аналогах, а також дозволяє формувати широкий ряд пропозицій. Взаємодія між членами команди фахівців компанії дозволяє розподіляти обов’язки і діяти найбільш ефективним шляхом.  

Експертний відділ Avtopro веде облік номерів запчастин і знаходить варіанти взаємозамінності, надаючи право користуватися інформацією всім бажаючим, як співробітникам, так і покупцям. При цьому база постійно поповнюється з урахуванням появи новинок. Продавці майданчики мають індивідуальний доступ до професійно складеним і повного списку аналогів, складеним експертами компанії, а також про варіанти взаємозамінності деталей. Відстеження необхідної інформації по продуктам є в особистому кабінеті продавця.