У Тернополі від сьогодні діє новий четвертий тролейбусний маршрут, який буде курсувати з вулиці Живова, тобто від ринку, через вулицю Острозького, вулицю Гоголя, до Залізничного вокзалу. З залізничного вокзалу по вулиці Шота Руставелі, по проспекту Злуки, далі до кінця проспекту Злуки з поворотом на право на вулицю 15-го квітня, через Збаразький поворот, по вулиці Слівенській. Наразі новий маршрут ще випробовують.
– Було дуже багато чисельних звернень мешканців нижньої Канади і Злуки. На доручення міського голови ми започатковуємо новий четвертий маршрут. Проте він своєрідний, бо з виконанням рейсового сьомого маршруту. Тобто, сьомий маршрут зранку до 9 години працює по вулиці Злуки в обидві сторони, тобто вивозить людей з Східного масиву на комбайновий завод, а після цього тролейбус стає в звичайний режим графіку і працює вулиця Злуки, Слівенська через ринок, залізничний вокзал і по кругу, – розповідає директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх.
Новий четвертий маршрут з’єднає Східний масив з центральним ринком. З цього приводу було також чимало звернень від тернополян, каже Андрій Мастюх.
– Було прохання людей зв’язати центральний ринок зі Східним масивом. Я думаю, що цей експеримент пройде вдало. Я впевнений, що в наступній маршрутній мережі ми залишимо цей маршрут. Єдине що ми не маємо тої кількості транспортних засобів, якої треба. Ми купуємо нові тролейбуси, але враховуючи те, що впродовж останніх тридцятьох років не робилося таких масштабних закупівель, через те дуже велика кількість транспорту застаріла і ми не маємо права їх випускати на маршрути, бо це є небезпека для пасажирів.
Бракує комунальному підприємству “Тернопільелектротранс” і водіїв. Відтак, Андрій Мастюх запрошує на навчання на водія тролейбуса з подальшим працевлаштуванням, підприємство гарантує повний соціальний пакет, середня заробітна плата – 3 тисячі 700 гривень.